Etusivu » Tiedotteet » Markkinointi » OS/G MarCom saa rokkaavan toimitusjohtajan

OS/G

OS/G MarCom saa rokkaavan toimitusjohtajan

Julkaistu: 11.05.2015 klo 10:00
Julkaisija: OS/G

Antti Asumaa aloitti toukokuun alussa mainostoimisto OS/G Marketing Comminications Oy:n uutena toimitusjohtajana. Intohimoinen musiikkimies lupaa tuoda firman tekemiseen uudenlaista kolinaa.

Asumaa siirtyi OS/G MarComille mainostoimisto Pulp Agencystä. Turusta Helsinkiin muuttanut toisen polven markkinointispesialisti on koulutukseltaan filosofian maisteri. Lisäksi mies on vaikuttanut useammassa start up –yrityksessä strategina.

Tulevaan tekemiseen Asumaa lupaa entistä enemmän rokkenrollia.

– Menestyvät brändit löytävät paikkansa ihmisten elämässä kuten suosikkimusiikki. Tehtävämme on auttaa kirkastamaan, miksi brändi ansaitsee olla asiakkailleen merkittävä. Tunne, hyöty, tarina, etu, ratkaisu, arvo, laatu, mielihyvä, muutos – niistä löytyvät syyt rakastumisiin. OS/G:n lahjakkaat ihmiset ovat täällä jalostaakseen näitä ominaisuuksia täyteen potentiaaliinsa ja löytääkseen brändeille parhaat tiet asiakkaan iholle, hän kertoo.

– Itsensä on laitettava tänä päivänä todella likoon. On noustava lauteille ja seistävä etupihalla oman juttunsa kanssa. Mitkä menestystekijät ovatkaan, kyse on inspiraation ja elämyksen herättämisestä. Sitä on myös markkinoinnin tekeminen ytimeltään, ja se on myös asia, josta aion tehdä OS/G:n kuuluisaksi.

Asumaa kertoo haluavansa lisätä OS/G:n toimintaan kansainvälisyyttä ja verkostoitumista luovien yhteisöjen kanssa. OS/G:llä on toimistot Turussa, Helsingissä ja Tukholmassa.

– Toimistolla on jo nyt erinomainen perusta: toiminta on tehokasta, toimivaa ja asiakaslähtöistä. Porukka on helkkarin kuranttia ja asiakkuudet kiinnostavia. Tältä pohjalta on hyvä lähteä hiomaan OS/G:lle uutta särmää, hän kiittelee.

Vapaa-ajallaan mies touhuaa musiikin parissa. Tyylilajien suhteen hänellä on laaja maku.

– Soitan bassokitaraa Burn Victoriassa ja laulan Ylioppilaskunnan Laulajissa. Lisäksi aktiivimatkailu ja hedonistinen saaristoelämä ovat sydäntäni lähellä, hän kertoo.

Ota yhteyttä:

Antti Asumaa

OS/G MarCom

antti.asumaa@osg.fi

OS/G on yksi Suomen suurimmista yksityisessä omistuksessa olevista markkinointiviestintäyrityksistä. Konserniin kuuluvat  OS/G MarCom, OS/G Viestintä, OS/G Event sekä OS/G Stockholm. Yrityksellä on toimistot Turussa, Helsingissä ja Tukholmassa.

www.osg.fi