Etusivu » Tiedotteet » Markkinointi » Norjalaishiihtäjien mentaalivalmentajan kirja suomeksi

Bazar Kustannus Oy

Norjalaishiihtäjien mentaalivalmentajan kirja suomeksi

Julkaistu: 11.02.2014 klo 14:00
Julkaisija: Bazar Kustannus Oy

Bazar julkaisee norjalaisen mentaalivalmentajan Erik Bertrand Larssenin kirjan Paras ensi syksynä. Kirja perustuu Bertrand Larssenin metodeihin ja ajatuksiin, joilla hän on valmentanut muun muassa hiihtäjä Martin Johnsrud Sundbyn Sotshin olympialaisiin.

Erik Bertrand Larssenin esikoisteos Paras (Bli Bäst med mental trening) ohjaa lukijaa tunnistamaan voimavaransa ja saavuttamaan tavoitteensa parhain mahdollisin tuloksin niin arjessa, työelämässä kuin urheilussakin. Kirja rohkaisee haastamaan itsensä ja etsimään rajoja mukavuusalueen ulkopuolelta.

Paras
ilmestyi Norjassa syksyllä 2012, ja se on edelleen maan myydyimpien kirjojen listalla. Käännösoikeudet on myyty muun muassa Yhdysvaltoihin, Kiinaan ja Japaniin. Kirjan suomentaa Päivi Kivelä.

Bertrand Larssen on koulutukseltaan upseeri, laskuvarjosotilas ja taloustieteilijä. Hän on osallistunut useisiin kansainvälisiin puolustustehtäviin Norjan armeijan erikoisjoukoissa. Valmistuttuaan Norjan kauppakorkeakoulusta hän työskenteli Finansbankenin, NetComin ja Mercuri Urvalin palveluksessa.

Erik Bertrand Larssen perusti Bertrand Oy:n vuonna 2010. Norjan kuumimmaksi puhujaksi tituleerattu Bertrand Larssen valmentaa yritysjohtajia, huippu-urheilijoita ja poliitikkoja. Hänen valmennettaviaan ovat muun muassa Sotshin olympialaisissa kilpaileva Tour de Ski -voittaja Martin Johnsrud Sundby sekä maailman parhaiden golfaajien joukkoon rankattu Suzann Pettersen. Aikaisemmin hän on valmentanut muun muassa Norjan hiihtomaajoukkuetta vuoden 2011 Oslon maailmanmestaruuskisoihin ja sen jälkeen hiihtäjä Petter Northugia.

Lisätietoja

Bazar Kustannus Oy, viestintäpäällikkö Vilja Perttola, puh 040 755 3319, s-posti vilja@bazarkustannus.fi
www.bertrand.no

LIITE: Kuva_Erik Bertrand Larssen