Etusivu » Tiedotteet » Markkinointi » Meidän talo ja Meidän Mökki tarjoavat koulutusta rakentajille ja remontoijille

A-lehdet Oy

Meidän talo ja Meidän Mökki tarjoavat koulutusta rakentajille ja remontoijille

Julkaistu: 28.02.2014 klo 10:15
Julkaisija: A-lehdet Oy

A-lehtien asumisen lehtiperheeseen kuuluvat Meidän talo ja Meidän Mökki aloittavat koulutusyhteistyön Pientalorakentamisen Kehittämiskeskus PRKK:n kanssa. Koulutuksissa käsitellään rakennushankkeiden ja remontoinnin perusasioita budjetoinnista koko hankkeen läpivientiin. Kouluttajina toimivat PRKK:n kokeneet asiantuntijat.

”Erilaisten rakentamiseen liittyvien määräysten myötä rakentaminen on muuttunut niin vaikeaksi, että asiantuntevaa tietoa todellakin tarvitaan. Vaikka muuttovalmiiden talojen suosio kasvaa jatkuvasti, ei rakennuttajan vastuu hankkeesta vähene”, Meidän talon päätoimittaja Titta Kiuru toteaa.

”Mökkikantamme on iäkästä, ja monilla mökeillä täytyy tehdä isoja remontteja. Nämä remonttiprojektit ovat kenelle tahansa haastavia, ja siksi haluamme tarjota ammattilaisten tietoa ja kokemuksia lukijoillemme”, Meidän Mökin päätoimittaja Mervi Turunen sanoo.

Ensimmäiset koulutukset järjestetään OmaKoti- ja Oma Mökki -messuilla 5.-6.4. Helsingin Messukeskuksessa. Kesällä koulutustilaisuuksia on tarjolla Kalajoen loma-asuntomessuilla 24. - 25.6. sekä Jyväskylän asuntomessuilla 12. - 13.7. Koulutukset ovat kuluttajille maksuttomia ja niihin ilmoittautua osoitteissa www.meidantalo.fi ja www.meidanmokki.fi.

Lisätiedot:

Meidän talon päätoimittaja Titta Kiuru, 050 414 4365, titta.kiuru@a-lehdet.fi

Meidän Mökin päätoimittaja Mervi Turunen, 050 414 4252, mervi.turunen@a-lehdet.fi

Meidän Mökkiä ja Meidän taloa julkaisee A-lehdet Oy, joka on asumisen aikakauslehtien markkinajohtaja (Avotakka, Meidän talo, Meidän Mökki, Viherpiha ja Unelmien Talo&Koti) yhteensä 1,2 miljoonalla lukijallaan (KMT 2013).