Etusivu » Tiedotteet » Markkinointi » Me Naiset aloittaa oman talk show’n verkossa

Bob the Robot

Me Naiset aloittaa oman talk show’n verkossa

Julkaistu: 04.11.2015 klo 10:45
Julkaisija: Bob the Robot

TIEDOTE

4.11.2015

Syksyllä yhteistyön Bob the Robotin kanssa käynnistänyt Me Naiset aloittaa uudenlaisen oivaltavan sisältömarkkinoinnin kohderyhmälleen. Marraskuun alussa verkossa käynnistyvä talk show #Evek on ohjelma, jossa naiset puhuvat ajankohtaiset asiat halki sanoja säästelemättä.

Me Naisten talk show’ssa sanavalmiit naiset, näyttelijä Niina Lahtinen, stand-up koomikko Ulla Virtanen ja Me Naisten blogisti Veera Korhonen, käyvät läpi päivän polttavimpia puheenaiheita omintakeisella tyylillään. Sanoissa tai mielipiteissä ei säästellä, vaan aiheiden kimppuun käydään armottomasti. Talk show’n nimi #Evek perustuu Me Naisten sloganiin ”Ei vois enempää kiinnostaa”.

Me Naisten visiona on kertoa, mistä naiset tänään innostuvat. Oma talk show tukee tätä visiota loistavasti. Se on hyvä esimerkki raikkaasta ja modernista sisältömarkkinoinnista”, toteaa Sanoma Media Finlandin Head of Marketing Johanna Wilén.

Talk show on toteutettu yhteistyössä Bob the Robotin ja Bob the Robot Picturesin kanssa. #Evek käynnistyy 4.11. ja uusia videoita on luvassa useampana päivänä viikossa.

Kaikki videot ovat katsottavissa osoitteessa: www.menaiset.fi/evek

Lisätiedot:

Toimitusjohtaja Miska Rajasuo, Bob the Robot

e-mail miska.rajasuo@bobtherobot.fi

Bob the Robot Oy suunnittelee ja tuottaa modernia markkinointia sekä digitaalisia palveluita. Se muodostaa erään Suomen arvostetuimmista markkinoinnin asiantuntijaryhmistä, johon kuuluvat Bob the Robotin lisäksi sisaryhtiöt Asiakasymmärrystoimisto Kopla, Markkinointi- ja Viestintätoimisto Myy ja Mediatoimisto ToinenPHD.