Etusivu » Tiedotteet » Markkinointi » KONE ja Revenio Group ovat yksityissijoittajien suosikkiyhtiöt

Kreab

KONE ja Revenio Group ovat yksityissijoittajien suosikkiyhtiöt

Julkaistu: 11.11.2015 klo 11:15
Julkaisija: Kreab

Kreab, Suomen Pörssisäätiö ja Wanha Satama järjestivät SIJOITUS INVEST 2015 -tapahtuman yhteydessä yksityissijoittajille kilpailun, jossa valittiin Suomen luotettavimmat ja houkuttelevimmat pörssiyhtiöt. Kilpailussa oli kaksi sarjaa: suuret ja keskisuuret sekä pienet ja First North -listayhtiöt, joita arvioitiin parhaan yrityskuvan, sijoituskohteen houkuttelevuuden, luotettavan sijoittajaviestinnän ja toimivan yhtiökokouksen näkökulmasta.

Suurten yritysten sarjassa voiton vei jo kolmannen kerran KONE Oyj melko selvällä erolla muihin. Äänestäjät arvostivat erityisesti KONE Oyj:n houkuttelevuutta sijoituskohteena ja tuloksentekokykyä. Muita kärkiyhtiöitä olivat Sampo ja Nokia. Pienten yritysten voittaja on toista vuotta peräkkäin Revenio Group Oyj ja sen lisäksi kolmen kärkeen ylsivät Verkkokauppa.com ja Marimekko. Kunniamaininta myönnettiin Nokialle, jonka yhtiökokousta ja mahdollisuutta sähköiseen osallistumiseen pidettiin selvästi parhaana.

Kilpailun tulokset käydään läpi Kreabin SIJOITUS INVEST 2015 -tilaisuudessa tänään 11.11.2015 klo 14.30. Ohjelma:

klo 14.30 Miten digitalisaatio vaikuttaa vuorovaikutukseen ja organisaatioiden toimintaan, Mikael Jungner, toimitusjohtaja, Kreab

klo 14.50 Yksityissijoittajan valinta -kilpailun tulokset, Petra Thorén, partneri, Kreab

klo 15.05-15.25 Maineen merkitys sijoittajaviestinnässä ja yleisön keskuudessa

Kim Lindström, pitkäaikainen sijoittaja ja sijoituskirjailija, hallituksen puheenjohtaja, Cardio

Olli Herrala, Kauppalehti

Sauli Vilén, Pääanalyytikko, Inderes

Hanna-Maria Heikkinen, Sijoittajasuhdejohtaja, Valmet

Moderaattorina Katja Syvärinen, johtava vuorovaikutusasiantuntija, Kreab

klo 15.30-15.50 vapaata keskustelua ja yhdessäoloa

Suomen parhaaksi talousviestintätoimistoksi (2002–2014 Taloustutkimus) arvostetun Kreab Oy:n partneri Petra Thorén kertoo Yksityissijoittajan valinta -kilpailun tuloksista: ”Luotettavuuden, vakavaraisuuden ja soliditeetin merkitys korostuu näinä aikoina. Myös osinkotuotot mainittiin usein sijoitusperusteena. Yksityissijoittajien omistajuus pörssiyhtiöissä on noussut merkittävään asemaan ja kilpailutekijäksi.”

Yksityissijoittajan valinta -kilpailun tavoitteena on nostaa yksityissijoittajien arvostusta ja kiinnittää huomiota yhtiöiden sijoittajaviestinnän laatuun. Kilpailun palkinnot jaettiin SIJOITUS INVEST 2015 -tapahtumassa, valtiovarainministeri Alexander Stubbin avauspuheenvuoron yhteydessä.

Vuonna 1970 perustettu Kreab on kasvanut kansainväliseksi viestintätoimistokonserniksi, jonka palveluksessa työskentelee 400 viestintäkonsulttia 25 maassa viidellä mantereella. Kreab auttaa asiakkaitaan ratkaisemaan monimutkaisia yrityselämän, talouden ja politiikan viestintähaasteita sekä saavuttamaan strategiset tavoitteensa. Kreabin Suomen-yhtiö on erikoistunut yritys- ja talousviestintään sekä yhteiskuntasuhteisiin. Toimistossa työskentelee nyt parikymmentä viestinnän ammattilaista.
Luomme vuorovaikutusta.
www.kreab.com