Etusivu » Tiedotteet » Markkinointi » Kaisa Ala-Laurilasta A-lehtien liiketoimintajohtaja

A-lehdet Oy

Kaisa Ala-Laurilasta A-lehtien liiketoimintajohtaja

Julkaistu: 01.06.2016 klo 11:01
Julkaisija: A-lehdet Oy

Kaisa Ala-Laurila on nimitetty A-lehdet Oy:n liiketoimintajohtajaksi 1.9.2016 alkaen. Ala-Laurila on tehnyt työuraansa useissa eri mediatalossa, A-lehtiin hän siirtyy Sanoma Lifestylen liiketoimintajohtajan tehtävästä.

”Minulla on aina ollut erittäin myönteinen käsitys A-lehdistä hyvin johdettuna mediatalona. Rekrytointiprosessin aikana vakuutuin A-lehtien kyvystä toimia ketterästi sekä yhtiön vahvasta uusiutumishalusta. Nämä yhdistettynä vahvaan tahtotilaan luoda kestävää ja menestyvää liiketoimintaa tuleville sukupolville, on minusta erittäin houkutteleva toimintaympäristö”, Ala-Laurila sanoo. ”Ihmisten hyvä johtaminen on minulle ensiarvoisen tärkeää, ja tähän näen myös A-lehtien sitoutuneen vahvasti. Olen innoissani päästessäni mukaan kehittämään A-lehtien tuotteita ja liiketoimintaa. Monet A-lehtien hienoista brändeistä ja sisällöistä ovat jo nyt osa lempimedioitani”, Ala-Laurila jatkaa.

”Hienoa, että saamme Kaisan A-lehtien joukkueeseen! Hänellä on työstään menestyksekkäät näytöt ja vahva kokemus sekä sisältöjen tekemisestä, digitaalisten palvelujen rakentamisesta että kuluttajamyynnistä. A-lehdissä pitkän ja ansiokkaan uran tehnyt Pirjo Nurmilaukas siirtyy operatiivisesta työstä pois syksyllä ja uskon, että Kaisasta saamme Pirjolle hyvän seuraajan”, A-lehtien toimitusjohtaja Juha Blomster toteaa.

Lisätiedot:

A-lehdet Oy, toimitusjohtaja Juha Blomster, 050 414 4201

Kaisa Ala-Laurila, 040 777 9212

A-lehdet-konserni on suomalainen mediatalo, jonka muodostavat emoyhtiö A-lehdet Oy ja sen tytär- ja osakkuusyhtiöt A-lehdet Dialogi Oy, Finnish Design Shop Oy ja Oma Terveys Oy. Konsernin liikevaihto on noin 100 miljoonaa euroa.