Etusivu » Tiedotteet » Markkinointi » Juha Tiittasesta Postin Paketti- ja logistiikkapalveluiden myynti- ja markkinointijohtaja

Posti Group

Nimitys.
Julkaistu: 21.01.2016 klo 14:08
Julkaisija: Posti Group

Juha Tiittanen aloittaa Postissa myynti- ja markkinointijohtajana tammikuussa. Tiittasella on 15 vuoden vahva kokemus erilaisista logistiikan johtotehtävistä sekä usean vuoden kokemus  globaalin yrityksen suurasiakasmyynnin johtamisesta.

Tiittanen siirtyy tehtävään Postin pakettipalveluista vastaavan johtajan tehtävistä, jossa hän on vaikuttanut suomalaisen ja kansainvälisen verkkokaupan kehittymiseen.

- Tuntuu todella hyvälle päästä jälleen entistä tiukemmin kiinni myynti- ja markkinointitehtäviin. Minulla on intohimo kasvuun ja tuloksentekoon. Olen toiminut pitkään suomalaisen logistiikan parissa ja vastannut niin viimeisen mailin kuin logistiikkaketjun rakentamisesta esimerkiksi eri kaupanaloille. Posti on vahva logistiikkatalo jossa on ilo olla töissä, sanoo Tiittanen.

Posti Group on ensisijainen valintasi postin, logistiikan ja verkkokaupan palveluissa. Huolehdimme kaupankäynnin ja arjen sujuvuudesta yhdeksässä maassa. Liikevaihtomme vuonna 2014 oli 1 859 miljoonaa euroa. Palvelemme asiakkaitamme Suomessa Posti-nimellä ja muissa maissa Itella-nimellä noin 23 000 ammattilaisen voimin. Kaikki palvelumme Suomessa ovat hiilineutraaleja. www.posti.com.