Etusivu » Tiedotteet » Markkinointi » Gloria käy taistoon ankeutta vastaan: Gloria-brändi uudistuu – Sanoma valitsi markkinointikumppaniksi Bob the Robotin

Bob the Robot

Julkaistu: 01.12.2015 klo 08:30
Julkaisija: Bob the Robot

TIEDOTE

1.12.2015

Gloria haluaa jatkossa olla entistä selkeämmin muodin, kauneuden ja kansainvälisyyden asialla – ankeutta vastaan. Uudistusta luotsaa tuore päätoimittaja Saila-Mari Kohtala.

Ensimmäinen uudistunut Gloria ilmestyy 28.1. Samassa yhteydessä käynnistyy myös Bob the Robotin kanssa suunniteltu markkinointikampanja. Kampanja kertoo Glorian asenteesta, joka kiteytyy sanoihin joie de vivre, elämänilo.

”Haluamme olla Suomen tyylikkäin lehti ja brändi, mutta emme kylmällä ja etäisellä tavalla vaan lämpimästi ja lähestyttävästi”, toteaa Saila-Mari Kohtala.

”Emmekä halua enää puhua lifestylestä eli elämäntyylistä, vaan elämänasenteesta.

Gloria on elämänasennemedia. Ja tämän elämänasenteen otamme kommunikaation kulmakiveksi”, kertoo Bob the Robotin luova johtaja Anu Igoni.

Lisätiedot:

Head of Marketing Johanna Wilén, Sanoma Media Finland Oy

e-mail johanna.wilen@sanoma.com

Sanoma Media Finland on Suomen monikanavaisin mediatalo, joka tunnetaan johtavista brändeistään. Tarjoamme tietoa, elämyksiä ja viihdettä niin sanoma- ja aikakauslehdissä, televisiossa, radiossa, verkossa kuin mobiilissakin ja tavoitamme päivittäin lähes kaikki suomalaiset. Sanoma Media Finland on osa Sanomaa, joka on kuluttajamedian ja oppimisen eurooppalainen edelläkävijä.

Toimitusjohtaja Miska Rajasuo, Bob the Robot

e-mail miska.rajasuo@bobtherobot.fi

Bob the Robot Oy suunnittelee ja tuottaa modernia markkinointia sekä digitaalisia palveluita. Se muodostaa erään Suomen arvostetuimmista markkinoinnin asiantuntijaryhmistä, johon kuuluvat Bob the Robotin lisäksi sisaryhtiöt Asiakasymmärrystoimisto Kopla, Viestintä- ja markkinointitoimisto Myy ja Mediatoimisto ToinenPHD.