Etusivu » Tiedotteet » Markkinointi » ERÄTUKKU AVAA UUDEN MYYMÄLÄN SALOON VALURIN LIIKEKESKUKSEEN 10.3.2016

Erätukku Oy

ERÄTUKKU AVAA UUDEN MYYMÄLÄN SALOON VALURIN LIIKEKESKUKSEEN 10.3.2016

Julkaistu: 09.03.2016 klo 16:06
Julkaisija: Erätukku Oy

Erätukku Oy avaa myymälän Saloon osoitteeseen Savipajankatu 2B torstaina 10.3.2016. (Valurin liikekeskuksen alueella) Myymälä on avoinna ma-pe klo 10 – 19 ja la 10 – 15. Myymälän avajaisia vietetään torstaina 10.3. klo 10 alkaen.

Erätukku on Suomen johtava ulkoilun, retkeilyn, metsästyksen ja kalastuksen ostospaikka. Erätukun omilla merkeillä valmistettavat asut ja jalkineet suunnitellaan suomalaisiin olosuhteisiin suomalaisten suunnittelijoidemme toimesta. Kotimainen suunnittelu takaa, että tuotteet sopivat erinomaisesti vaativiin olosuhteisiimme.

”Salossa avattava uusi myymälä on jo 22. myymälä ketjussamme. Salon ja sen ympäristön kunnissa asuu paljon aktiivisia eräilijöitä ja ulkoilijoita, joita haluamme palvella mahdollisimman hyvin lähellä olevalla myymälällä”, kertoo Erätukun kenttäjohtaja Heikki-Pekka Alakärppä.

”Olemme olleet Salossa mm. messutapahtumissa ja saamamme asiakaspalautteen perusteella Saloon on kovasti toivottu Erätukun pysyvää myymälää. Nyt se on käymässä toteen, meillä on tarkoitus olla Salossa pitkälle tulevaisuuteen”, lupaa Alakärppä. ”Tervetuloa tutustumaan myymäläämme ja tekemään Hirveen hyviä ostoksia!”

Lisätietoja: Kenttäjohtaja Heikki-Pekka Alakärppä, 040-5275223,

heikki-pekka.alakarppa@eratukku.fi