Etusivu » Tiedotteet » Markkinointi » EMMAn julkaisu voittajaksi Saksan Red Dot Awardseissa

EMMA - Espoon modernin taiteen museo

EMMAn julkaisu voittajaksi Saksan Red Dot Awardseissa

Julkaistu: 17.08.2016 klo 12:00
Julkaisija: EMMA - Espoon modernin taiteen museo

EMMA - Espoon modernin taiteen museon
Kosketus-näyttelyjulkaisu on voittanut arvostetun Red Dot Award -palkinnon Communication Design -sarjassa Saksassa. Palkitun julkaisun graafisesta suunnittelusta vastasi designtoimisto Kuudes Kerros. Julkaisu toteutettiin yhteistyössä Saastamoisen säätiön kanssa.

Kosketus on EMMAn uudistunut Saastamoisen säätiön kokoelmanäyttely. Ihmisyyttä eri teemoin lähestyvä näyttely esittelee suomalaista ja kansainvälistä nykytaidetta ajankohtaisesti.

Julkaisussa näyttelyn teoksia lähestytään erilaisista näkökulmista. Teoksista kertovat EMMAn työntekijät, eri alojen asiantuntijat, taiteilijat ja museokävijät. Julkaisua on saatavilla suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi.

Julkaisun designin esittely: http://kuvat.emma.museum/kuvat/Lehdistokuvat-Press/Reddot/TOUCH_EMMA_Brochure.pdf

Salasana: emmamuseum

Lehdistökuvat: http://kuvat.emma.museum/kuvat/Lehdistokuvat-Press/Reddot/

Salasana: emmamuseum

Tony Eräpuro, Senior Designer, Kuudes Kerros
Tony.erapuro@kuudes.fi , p. 044 048 8917

Esa Takala, markkinointi- ja viestintäpäällikkö, EMMA
Esa.takala@emma.museum , p. 043 825 0021

EMMA - Espoon modernin taiteen museo on yksi Suomen keskeisimmistä taidemuseoista. Espoon Tapiolassa sijaitsevan EMMAn kokoelma- ja näyttelytoiminta profiloituu kotimaiseen ja kansainväliseen modernismiin, nykytaiteeseen sekä designiin. Arkkitehtonisesti vaikuttavassa professori Aarno Ruusuvuoren suunnittelemassa WeeGee-talossa sijaitsevat EMMAn näyttelytilat ovat pinta-alaltaan Suomen suurimmat. Puhdaslinjainen moderni arkkitehtuuri tukee EMMAn, Saastamoisen säätiön ja Tapio Wirkkala Rut Bryk säätiön kokoelmien sekä vaihtuvien näyttelyiden kokemuksellista esittämistä.