Etusivu » Tiedotteet » Mainonta » Uusi 100 % luonnonmukaisista raaka-aineista valmistettu kotimainen Arctic Arbutin -sarja hoitaa ihoa pakurikäävällä ja sianpuolukasta eristetyllä arbutiinilla ensimmäisenä Suomessa!

Detria Oy

Julkaistu: 25.02.2015 klo 16:11
Julkaisija: Detria Oy

Pakurikääpä – tehoaine iholle

Pakuriuute on vuosisatojen ajan käytetty vahva luontainen antioksidantti, ja sen vaikutuksia kasvainten ehkäisyssä on myös tutkittu laajalti Venäjällä ja Kiinassa. Sitä on käytetty mm. psoriasiksen ja atopian hoidossa, joille molemmille on yhteistä ihon tulehdustila. Pakuriuutteen vaikutus perustuu sen tulehdusta hillitsevään ominaisuuteen, superkorkeaan antioksidanttitasoon ja tiheään ravintoarvoon. Japanissa pakuriuute on saavuttanut suosiota ikääntyvän ihon hoidossa. Nyt pakuria sisältävää tehokasta ihovoidetta valmistetaan Suomessa!

Rovaniemeläisen Detrian kehittämä Arctic Arbutin on uusi ihonhoitosarja luonnollisesti ikääntyvän ihon hoitoon

Arctic Arbutin sarjan vaikuttavat ainesosat saadaan Lapin superyrteistä; pakurikäävästä, mustikasta ja sianpuolukasta. Näiden superyrttien luonnollisista flavonoideista ja vitamiineista tuotteisiin saadaan ikääntymisen oireita helpottavia ominaisuuksia. Tuotteet soveltuvat nuorelle iholle hoitaen ensimmäisiä ikääntymisen merkkejä, mutta tehoaa myös ikääntyneemmän ihon tarpeisiin. Tuotteilla voidaan hidastaa ihon kollageenin haurastumista, tasoittaa ihon värivirheitä, ehkäistä ihon pigmentoitumista, rauhoittaa punoitusta sekä suojata ihoa UV-säteilyn haitoilta. Tuotesarja sisältää tehoseerumin, kasvovoiteen, käsivoiteen ja sisäisesti nautittavan kauneuskapselin, joiden raaka-aineet ovat täysin kasviperäisiä.

Raaka-aineina puhtaita ja tehokkaita Lapin luomuyrttejä

Detria käyttää tuotteisiinsa ainoastaan puhtaasta suomalaisesta luonnosta, Lapin ns. luomukeruualueilta kerättyjä yrttejä. Lapin luonnon ankarat olosuhteet ovat jalostaneet vuosituhanten saatossa kasvit kestämään haasteelliset kasvuolosuhteet. Tästä syystä Lapin yrtit sisältävät muualla kasvaneisiin verrattuna poikkeuksellisen paljon tehoaineita, joita hyödynnetään Detrian tuotteiden valmistuksessa. Arktisissa olosuhteissa kasvaneissa raaka-aineissa on jopa viisi kertaa enemmän tehoaineita, kuin muualla kasvaneissa kasveissa. Yrttien keruumenetelmät, -ajankohdat ja hygienia ovat tarkoin säänneltyjä ja valvottuja.

Painokelpoiset kuvat ja lehdistötiedustelut:

Sugar Helsinki, Outi Salo:

outi@sugarhelsinki.com / 0400 282 556

Lisätiedustelut:

Detria, tj. Timo Ahvenainen:

timo.ahvenainen@detria.fi

www.detria.fi

Detria Oy on rovaniemeläinen, vuonna 1996 perustettu yritys, jonka tuotteet perustuvat omaan tuotekehitys- ja tutkimustyöhön sekä kansanparannusperinteessä tunnettujen, hoitavien yrttien hyödyntämiseen luonnonkosmetiikassa.