Etusivu » Tiedotteet » Mainonta » Uudistettu Ostokäyttäytymisluokitus parantaa verkko- ja kivijalkakaupan suoramainonnan kohdennettavuutta

Suomen Suoramainonta Oy

Julkaistu: 30.09.2014 klo 09:33
Julkaisija: Suomen Suoramainonta Oy

Fonecta Ostokäyttäytymisluokitus on yhdistetty SSM:n jakelupiireihin. Sen avulla niin verkko- kuin kivijalkakaupan markkinoija pääsee helposti löytämään halutun OKL kohderyhmänsä sijainnin kartalta ja lähestymään heitä SSM jakelun kautta. Kohdistamiskriteerinä voi olla esimerkiksi kuluttajaryhmän elämäntapa, tietyn tuotemerkin preferointi, kulutustottumukset tai elämäntilanne.

SSM on kehittänyt selainpohjaisen työkalun asiakasymmärryksen syventämiseen ja suoramainonnan tehokkaaseen kohdentamiseen korttelitasoisesti,  erottaen erikseen joko pientaloissa tai kerrostaloissa asuvat.

Fonectan luokitus pohjautuu TNS Atlas -tutkimukseen ja Tilastokeskuksen sekä Väestötietojärjestelmän tietoihin. SSM OKL-tietojen hyödyntämisen osana alueellisia osoitteettomia suoramainonta jakeluita tarjoaa SSM Suomen Suoramainonta.

SSM:n tarjoaman alueellisen ja kohderymäperusteisen kohdennuksen avulla mainosten kappalemäärät tarkentuvat. Tämä mahdollistaa aikaisempaa kustannustehokkaamman ja taktisemman lähestymisen.

Jani Kaski, kehityspäällikkö
puh 044- 5001430
jani.kaski@suoramainonta.fi

Pasi Latva, myynti- ja markkinointipäällikkö
pasi.latva@suoramainonta.fi

SSM Suomen Suoramainonta tarjoaa suoramainonnan kokonaispalvelua niin alueellisesti kuin valtakunnallisesti yrityksille ja yhteisöille osaavalla ja omalla henkilökunnalla sekä omilla tuotantovälineillä. SSM Suomen Suoramainonta -ketju huolehtii vuosittain noin miljardin jakelutuotteen jakelusta erilaisille kohderyhmille.

SSM Suomen Suoramainonta -ketjuun kuuluu 52 jakeluyhtiötä, joilla on 70 paikallistoimipistettä eri puolilla Suomea. Kuulumme Suomen Asiakkuusmarkkinointiliittoon (ASML) ja European Letterbox Marketing Associationiin (ELMA).

www.suoramainonta.fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon