Etusivu » Tiedotteet » Mainonta » Subaru ja Briiffi starttasivat yhteistyön – Turku kasvamassa automainonnan keskukseksi

Briiffi

Julkaistu: 01.03.2016 klo 08:45
Julkaisija: Briiffi

Maahantuoja Subaru Nordic Ab valitsi uudeksi mainostoimistokseen Briiffin. Yhteistyö koskee koko Subaru-mallistoa ja kaikkia mainonnan muotoja.

Mainostoimistotoiminnalla on Turussa eurooppalaisittainkin tarkasteltuna pitkät perinteet. Alan rikas kulttuuri ja monipuolinen osaaminen näkyvät esimerkiksi haluttujen autoasiakkuuksien keskittymisenä Turkuun. Turkulaisten toimijoiden voimin tehdään jo BMW:n, Minin, Toyotan ja Volkswagenin markkinointiviestintää. Tuoreimpana jäsenenä tähän kaartiin on nyt liittynyt Subaru.

– Briiffi vakuutti meidät autoalan tuntemuksella, idearikkaudella, nopealla reagointikyvyllä ja innostuneella, mutkattomalla palvelulla. Tavoitteenamme on pitää Subaru-malliston myynti kasvu-uralla ja tähän tarvitaan uutta markkinointiviestinnällistä otetta, linjaa myyntijohtaja Satu Salomaa Subarulta.

Nelivetotekniikastaan ja autourheiluperimästään tunnetun Subarun ja Briiffin ensimmäinen yhteinen kampanja oli Subaru XV -crossoverin facelift-mallin lanseeraus alkuvuodesta 2016. Pääkanavina toimivat televisio ja verkko.

– Saimme Briiffin toteuttamasta kampanjasta poikkeuksellisen hyvää palautetta sekä yhteistyökumppaneiltamme että autoilijoilta. Subaru-mallisto elää voimakasta uudistumisen aikaa, ja odotan yhteistyöltämme paljon, Salomaa hymyilee.

Jonne Saivosalmi, toimitusjohtaja

Briiffi Oy

040 569 3333

jonne.saivosalmi@briiffi.com

Satu Salomaa, myyntijohtaja

Subaru Nordic Ab

satu.salomaa@subaru.fi

Briiffi Oy on vuonna 1984 perustettu täyden palvelun markkinointiviestinnän yritys, joka työllistää 20 markkinointiviestinnän ammattilaista. Briiffin toimitilat sijaitsevat Turun ydinkeskustassa. Briiffin asiakkaita ovat mm. ABB, Bosch, Helkama, Helsingin Mylly, Messukeskus, Paroc, Peab ja Valmet.

Subarun valmistaja on vuonna 1953 perustettu Fuji Heavy Industries. Subaru on Seulaset-tähtikuvion japanilainen nimi ja se merkitsee uudelleensyntymistä ja voimaa. Ensimmäinen auto tuotiin markkinoille vuonna 1953 ja sen nimi oli Subaru 360. Subarun symmetrinen nelivetotekniikka lanseerattiin vuonna 1972. Nykyään Japanin ja USA:n tehtailla valmistetaan vuosittain 900 000 autoa. Suomessa myydään vuosittain 1 200 uutta Subarua.

Subaru Nordic AB toimii Subarun maahantuojana Suomessa, Ruotsissa, Tanskassa ja Baltian maissa. Se on osa brittiläistä International Motors -konsernia.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki