Etusivu » Tiedotteet » Mainonta » MyCashflow kehittämään opiskelijayrittäjien palveluita

MyCashflow

MyCashflow kehittämään opiskelijayrittäjien palveluita

Julkaistu: 09.03.2015 klo 06:00
Julkaisija: MyCashflow

Kotimainen verkkokauppalvelu MyCashflow lähtee mukaan kehittämään Suomen Yrittäjien opiskelijapalveluita. Suomen Yrittäjät on viime vuonna lanseerannut valtakunnallisen opiskelijajäsenyyden, jonka tarkoituksena on madaltaa yritystoiminnan aloittamisen kynnystä ja rohkaista opiskelijoita yrittämiseen.

”Nuoret ovat vielä aliedustettuina yrittäjissä, mutta asenneilmapiiri on muuttumassa, ja iso osa nuorista ja opiskelijoista pitää yrittäjyyttä entistä varteenotettavampana uravaihtoehtona", toteaa Suomen Yrittäjien järjestöpäällikkö Joonas Mikkilä.

MyCashflow tarjoaa jo tällä hetkellä monille oppilaitoksille ilmaisen alustan verkkoliiketoiminnan opetusta varten, joten opiskelijapalveluiden kehittämisyhteistyö oli luonnollinen tapa jatkaa työtä opiskelijoiden parissa.

”Yhteistyön pääasiallisena tavoitteena on nostaa kiinnostusta yrittäjyyteen ja tarjota edullisemmin liiketoiminnan kannalta olennaisia tuotteita ja palveluita sekä perehdyttää niiden käyttöön. Nimenomaan alkuvaiheessa yrittäjän uraa näitä palveluita ja tukea tarvitaan”, toteaa MyCashflow’n toimitusjohtaja Ismo Ruotsalainen.

Lisätiedot:

Ismo Ruotsalainen, MyCashflow, puh. 020 741 9174, ismo@mycashflow.fi

Joonas Mikkilä, Suomen Yrittäjät, puh. 045 129 6791, joonas.mikkila@yrittajat.fi

MyCashflow on suosituin kotimainen verkkokauppaohjelmisto, jonka avulla yli 1500 yritystä pyörittää verkkoliiketoimintaansa. www.mycashflow.fi

Suomen Yrittäjät on elinkeinoelämän suurin, yli 115 000 jäsenyrityksen keskusjärjestö. www.yrittajat.fi / www.oonmunpomo.fi