Etusivu » Tiedotteet » Mainonta » Leena Roskalasta Kumppania Oy:n toimitusjohtaja

Leena Roskalasta Kumppania Oy:n toimitusjohtaja

Julkaistu: 28.10.2013 klo 14:35
Julkaisija: Viestintätoimisto Kumppania

Viestintä- ja mainostoimisto Kumppania Oy:n toimitusjohtajaksi on nimitetty Leena Roskala. Leena Roskala on toiminut yhtiön hallituksen puheenjohtajana sekä yrityksen asiakkuusjohtajana vuodesta 2008.

Tähän saakka toimitusjohtajan tehtävää hoitanut Susanna Kallama tarttuu uusiin haasteisiin ja siirtyy Suomen Yrittäjien elinkeinoasioiden päälliköksi.  Kallama jää Kumppania Oy:n palveluksesta pois marraskuun loppuun mennessä. Susanna Kallama jatkaa edelleen yhtiön osakkaana ja hallituksen jäsenenä.

Kumppania on kehittyvä viestintätoimisto, jossa viestintäkumppanuus tuottaa erilaisia sisältöön keskittyviä, vaikutushakuisia viestintäratkaisuja.

Leena Roskala, 040 508 1100, leena.roskala@kumppania.fi

Susanna Kallama, 040 587 2445, susanna.kallama@kumppania.fi

Kumppania on viestintätoimisto, joka auttaa yrityksiä menestymään. Kumppanuuden avulla teemme asiakkaistamme kilpailukykyisempiä. Intohimomme on saada aikaan vaikutuksia. Kumppania on oikea kumppani, kun pitää saada asiat tapahtumaan ja rullat pyörimään.

Olemme viestintätoimisto, jonka kivijalat ovat kokonaisvaltainen viestintäkumppanuus sekä erilaiset sisältöön keskittyvät viestintäratkaisut.