Etusivu » Tiedotteet » Mainonta » Lahjapaperijazz Helsingin päärautatieasemalla

Mikä lahjapaperijazz!

Milloin?             Torstaiaamuna 5.12.2013 klo 7.30-10.00

Mihin?               Helsingin rautatieaseman laiturin edustalle

Tiesitkö, että jos jokainen meistä lisäisi suomalaisten tuotteiden ostamista kympillä kuussa, syntyisi Suomeen 10 000 vuosityöpaikkaa. Nyt on hyvä hetki aloittaa jouluhankinnoilla!

Suomalaisen Työn Liitto kampanjoi tänä jouluna Suomi tarvitsee lahjojasi -teemalla ja lahjoittaa aamun kulkijoille 2 000 rullaa kotimaista lahjapaperia. Säpinää tahdittavat katujazzsoittajat!

Sinulle
haluamme lahjoittaa lahjapaperin lisäksi joulupussin, joka sisältää visakoivuisen kynän inspiraatiohetkiä varten, Vitalista viimaa vastaan sekä joulututkimuksemme koosteen.

Tavataan torstaiaamuna laiturin edustalla!

Suomalaisen Työn Liiton väki

Lisätietoja ja haastattelupyynnöt:
Hanna Malinen, viestintäpäällikkö, Suomalaisen Työn Liitto puh. 050 369 4949, sähköposti hanna.malinen@avainlippu.fi

www.suomalainenjoulu.fi

Suomalaisen Työn Liitto on asiantuntijaorganisaatio, jonka tehtävänä on edistää suomalaisen työn arvostusta. Liitto hallinnoi suomalaisen työn puolesta toimivia merkkejä ja verkkopalveluita sekä edistää innovointia ja yrittäjyyttä. Vuonna 1912 perustetulla liitolla on yli 2 300 yritys- tai yhteisöjäsentä. www.avainlippu.fi