Etusivu » Tiedotteet » Mainonta » Korjaus R-kioskin tiedotteeseen: Viking Loton arvonta-aika

Korjaus R-kioskin tiedotteeseen: Viking Loton arvonta-aika

Julkaistu: 04.10.2013 klo 11:00
Julkaisija: OSG Viestintä Oy

UUSI LOTTOARVONTA PIDENTÄÄ R-KIOSKIN AUKIOLOAIKOJA LAUANTAISIN

Veikkauksen loton arvonta-ajan muutos pidentää peliaikaa puolellatoista tunnilla. Tulevasta lauantaista alkaen lottorivejä voi jättää sisään arvontailtana vielä kello 22:een saakka. Tästä syystä valtaosa R-kioskeista pidentää aukioloaikojaan, ja ne palvelevat nyt asiakkaita niin lottorivien kuin muiden tuotteiden myynnissä lauantaisin aina kello 22:een saakka.

- Pyrimme pidennetyllä aukioloajalla palvelemaan asiakkaitamme entistä paremmin ja huolehtimaan siitä, että asiakkaamme saavat meiltä tarvitsemansa tuotteet ja palvelut juuri silloin, kun he niitä eniten kaipaavat, kertoo ketjujohtaja Teemu Rissanen.

Noin viidesosa suomalaisista ostaa lottokuponkinsa R-kioskilta.

Arvontojen lähetysajat ja peliajat lokakuusta 2013 alkaen:

- Lotto ja Lauantai-Jokeri: Arvontalähetys MTV3-kanavalla lauantaisin klo 22:15, peliaika päättyy arvontailtana klo 22:00.

- Viking-Lotto ja Keskiviikko-Jokeri: Arvontalähetys MTV3-kanavalla keskiviikkoisin klo 22:25, peliaika päättyy arvontailtana klo 19:00.

- Eurojackpot ja Perjantai-Jokeri: Arvontalähetys vaihtuvaan aikaan Sub- ja MTV3-kanavilla perjantain ja lauantain välisenä yönä, peliaika päättyy perjantai-iltana klo 20:00.

R-kioski Oy

Ketjujohtaja Teemu Rissanen, R-kioski Oy, 020 554 4035, teemu.rissanen@r-kioski.fi

Viestintä, Karin Gummerus, R-kioski Oy, 020 554 4150, karin.gummerus@r-kioski.fi

R-kioski Oy on kannattava, keskitetysti ohjattu myymäläketju, joka tarjoaa asiakkailleen monipuolisen valikoiman perustuotteita ja palveluja sekä viihdettä, jännitystä ja mielihyvää – nopeasti ja mukavasti, aamusta iltaan. R-kioski on osa Reitan Group -yhtiöön kuuluvaa Reitan Convenience -yhtiötä, ja sillä on valtakunnallinen peitto 647 myymälällä. R-kioskin bränditunnettuus on 98 %.

Reitan Convenience –yhtiöön kuuluvat R-kioski Suomessa, Narvesen Norjassa ja Latviassa, Pressbyrån Ruotsissa, 7-Eleven Norjassa, Ruotsissa ja Tanskassa, R-kioski Virossa sekä Lietuvos Spauda Liettuassa. Reitan Convenience on markkinajohtaja jokaisessa toimintamaassaan. Vuonna 2012 Reitan Conveniencen liikevaihto oli EUR 1,8 miljardia ja myymälöiden lukumäärä oli 2 500. Vuonna 2012 Reitan Groupin liikevaihto oli EUR 9,5 miljardia ja henkilökuntaa sillä oli 34 000.