Etusivu » Tiedotteet » Mainonta » Briiffille kirkkaalla asenteella uusia asiakkuuksia

Briiffi

Briiffille kirkkaalla asenteella uusia asiakkuuksia

Julkaistu: 12.11.2015 klo 09:45
Julkaisija: Briiffi

Mainostoimisto Briiffin johto uudistui vuoden alussa. Myös strategiat ja työprosessit terävöitettiin vastaamaan entistä paremmin asiakkaiden haasteisiin. Työn hedelmiä poimitaan nyt uusien asiakkuuksien muodossa.

– Briiffin ydinlupaus ”Bright attitude” tarkoittaa kirkkaita strategioita ja teräviä konsepteja sekä erinomaista palveluasennetta. Se on konkretisoitunut syksyn aikana useina uusina asiakkuuksina, toimitusjohtaja Jonne Saivosalmi kertoo.

Vuonna 1984 perustettu Briiffi on yksi Suomen pitkäikäisimpiä mainostoimistoja. Tämän vuoden alussa uutena toimitusjohtajana aloitti Jonne Saivosalmi ja hallituksen puheenjohtajaksi siirtyi omistajaperheen uutta sukupolvea edustava Hanne Itärinne

Briiffin koneistoa on kuluvan vuoden aikana viritetty ja hienosäädetty hyvin tuloksin. Samalla toimisto on kirkastanut toimenkuvaansa ja palvelulupauksiaan.

– Perustekeminen yhdessä asiakkaan kanssa on tärkeää. Roolimme markkinointiviestinnän osaajina edellyttää kuitenkin myös jatkuvaa kehittymistä ja rohkeaa uusien reittien etsimistä ja kokeilua. Työyhteisön kanssa tehdyn strategiatyön tuloksena Briiffi kiteytti uuden ydinlupauksensa muotoon ”Bright attitude”, Saivosalmi kertoo.

– Asiakkaiden kannalta se tarkoittaa kirkkaita strategioita ja teräviä konsepteja sekä erinomaista palveluasennetta. Yritysten tuotteet ja palvelut nostetaan loistamaan kymmenien kilpailijoiden ja tuhansien viestien joukosta. Asiakkaiden ymmärtäminen on aina ollut yksi Briiffin vahvuuksista, Saivosalmi toteaa.

Asenne näyttää toimivan, sillä Briiffin aktiivinen uusasiakashankinta on kuluvan syksyn aikana konkretisoitunut komealla tavalla. Uusia asiakkuuksia ovat muun muassa Bosch, Paroc, RTK-henkilöstöpalvelut ja Aamu – Suomen Lasten Syöpäsäätiö.

– Useita muitakin projekteja on vireillä. Tiedotamme niistä ilomielin lähiaikoina, Jonne Saivosalmi lupaa.

Lue lisää Briiffin kuulumisia uunituoreesta blogista www.briiffi.com/blog

Jonne Saivosalmi, toimitusjohtaja
jonne.saivosalmi@briiffi.com