Etusivu » Tiedotteet » Maatalous » Ensimmäinen sulavan sisuksen omaava Topas Wheaty Herkku seitannakki

Itu Biodyn Oy

Ensimmäinen sulavan sisuksen omaava Topas Wheaty Herkku seitannakki

Julkaistu: 29.06.2016 klo 11:54
Julkaisija: Itu Biodyn Oy

Ensimmäinen vegaanille ja kasviproteiinia suosivalle tarjottava seitannakki, jossa on sulava, juustoa muistuttava täyte.

Tirisevä sisus ja mehevä koostumus pääsevät parhaiten esiin paistettuna tai grillattuna. Tämä on Topas Wheaty tuoteperheen ensimmäinen seitanmakkara, jonka sisällä on sulavaa juustoa muistuttava sisus. Koostumus on saatu aikaan nostamatta tuotteen rasvapitoisuutta, joka on vain 6,5 g/100 g. Proteiinia tuotteessa on 22,7 g/100g. Hiilihydraatteja on 6,6 g, kuitua 1,07 g ja suolaa 1,84 g/ 100 g.

Eurooppalaisilta sopimustuottajilta hankituista raaka-aineista valmistettu Wheaty Herkku seitannakki on helppo ja herkullinen tapa lisätä lautaselle kasviproteiinia. Paistamisen tai grillaamisen lisäksi sen voi kuumentaa myös höyryssä tai keittämällä.

Tuotetiedot:
Pakkaus: 130 g
Hinta: 4,60 €

Valmistusaineet: seitan* 72,5 % (vesi, VEHNÄproteiini*), sipuli*, kookosöljy*, mausteet*, hiivauute*, vuorisuola, tapiokatärkkelys*, psylliumsiemenjauhe*, LUPIINI*, luonnolliset aromit, happamuudensäätöaineena vegaaninen maitohappo ja tomaattisose*
tähdellä * merkityt luomutuotettu.
Allergisille huomautus: Sisältää gluteenia ja lupiinia, voi sisältää jäämiä selleristä, sinapista ja soijasta.

Tuote on saatavilla hyvin varustetuista K-kaupoista, Ruohonjuuren myymälöistä sekä luomuun erikoistuneistamyymälöistä.

Saksalainen seitaniin erikoistunut Topas valmistaa luomuvehnästä vegaaneille ja kasviproteiinia ruokavaliossaan painottaville helppoja ja herkullisia vaihtoehtoja. Wheaty tuoteperheessä on leikkeleitä, makkaroita, pihvejä ja monipuolisesti ruuanlaitossa käytettäviä seitansuikaleita ja kuutioita mausteilla ja ilman. Kaikki tuotteet ovat valvottuja luomutuotteita ja sisältävät 24–32 g proteiinia 100 grammassa tuotetta.

Lisätietoja maahantuojalta:
Itu Biodyn Oy, Asentajankatu 5, 00880 Helsinki puh. 09- 774 3010, itu@itubiodyn.fi

Valmistajan sivuilta tuotetiedot löytyvät myös suomeksi osoitteessa www.wheaty.com

Itu Biodyn Oy on v. 1979 perustettu biodynaamisten tuotteiden erikoisliike. Itu Oy on kokonaisvaltainen, palveleva maahantuoja ja luomutukku Helsingissä, joka on erikoistunut vegaaneille tarjottaviin tuotteisiin. Elintarvikkeiden lisäksi tarjolla on Speickin ja Dr.Hauschkan luonnonkosmetiikkaa sekä ympäristöystävällinen Sonett pesu- ja puhdistusainesarja.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki