Etusivu » Tiedotteet » Maaseutu » Safetum mukana Stadin Turvaksi – tapahtumassa

Julkaistu: 26.08.2015 klo 15:52
Julkaisija: Safetum Oy

safetum-tyossaan

Safetum Oy on mukana Helsingin Pelastusliiton järjestämässä vuotuisessa Stadin Turvaksi –tapahtumassa, joka järjestetään Helsingin Rautatientorilla lauantaina 29.8. klo 10-14.

Stadin Turvaksi -tapahtumassa yleisö voi tutustua monipuoliseen palokuntaharrastukseen, testata pelastustaitojaan, ihailla upeita paloautoja tai vaikkapa seurata taitavia pelastuskoiria etsintänäytöksissään sekä tutustua yksityisen pelastusvalvojan arkeen.

Tapahtumassa voi tutustua Safetumin pelastusvalvojien arkeen, keskustella arjen turvallisuudesta ja tutustua pelastusvalvojien ennaltaehkäisevään toimintaan.

Lisäksi tapahtumassa Helsingin Väestönsuojeluyhdistys neuvoo omatoimisessa varautumisessa ja ohjaa asuinympäristöön  ja poikkeusoloihin liittyvien turvallisuustekijöiden parantamisessa. Torilla voi ihailla etsintä- ja pelastuskoiria ja tutustua vapaaehtoisen pelastuspalvelun toimintaan myös laajemmin. Paikalla on myös puolustusvoimien kalustoa. Lapset voivat nauttia myös toimintaradan ja benji –radan elämyksistä.

Klo 11.00 torin lavalla esiintyy Fredi ja klo 12.00 Laajasalon opiston solistiyhtye Iist Side Singers kapellimestarinaan Antti Hyvärinen. Lastenklinikan Kummeja ja Nalle osallistuvat myös tapahtumaan.

Safetum Oy on johtava turvallisuus- ja riskienhallinnan verkko- ja asiantuntijapalveluita tarjoava yritys. Toiminta painottuu yrityksien ja kiinteistöjen riskienhallintaan, turvallisuusviestintään sekä ihmisten turvallisuusosaamisen kehittämiseen.

Safetum Oy

Toimitusjohtaja Tuomas Jurvelin