Etusivu » Tiedotteet » Maanpuolustus » Safetum tuotteisti turvallisuuden

Safetum tuotteisti turvallisuuden

Julkaistu: 04.09.2015 klo 14:30
Julkaisija: Safetum Oy

Helsinkiläinen yritys Safetum Oy mullisti ajattelutavan kiinteistöturvallisuudesta. Kaiken lähtökohtana on hyödyntää nykyaikaisia, digitaalisia palveluita osana  turvallisuuden hallintaa.

Yritys on rakentanut itse kiinteistöturvallisuuden hallintaan tarvittavat työkalut. Pelastusvalvoja - verkkopalvelun avulla yrityksen asiantuntijat voivat mm. laatia kiinteistön pelastussuunnitelmat, tulityösuunnitelmat ja tehdä kiinteistöihin vuosittaiset pelastustarkastukset. Asiakkaalle palvelu mahdollistaa reaaliaikaisen kiinteistöturvallisuuden seurannan ja hallinnan. Palvelu mahdollistaa ainutlaatuisen tiedonkeräämisen ja hyödyntämisen kiinteistöturvallisuudesta.

Tähän saakka yritys on toiminut pelkästään kiinteistöturvallisuuden alueella. Syksyn aikana yritys tuo markkinoille yritysturvallisuuteen vastaavat palvelut. Safetum Oy on tehnyt yhteistyösopimuksen Keskinäinen vakuutusyhtiö Fennian kanssa. Yhteistyösopimuksen kautta Fennian yritysasiakkaat saavat käyttöönsä laitteista riippumattoman verkkopalvelun turvallisuushavaintojen ilmoittamiseen.

Yrityksen palveluiden kysyntä näkyy myös asiakaskunnan kasvuna. Yritys on toiminut vuodesta 2012 asti ja, huolehtii jo nyt vuosittain yli 5 000 suomalaisen kiinteistön turvallisuudesta. Nykyisellä kasvuvauhdilla luku tuplaantuu vuoden 2016 aikana. Yritys tekee vuosittain pelastustarkastuksilla noin 30 000 turvallisuushavaintoa, joista voi aiheutua vuositasolla yli 1 000 vaaratilannetta.

www.safetum.fi

safetum-johto
Kuva, vasemmalta lukien:
Safetum Oy Johto & omistajat
Mika Jurvelin, Esa Piiroinen,
Tuomas Jurvelin, Teemu Kajava

Safetum Oy on johtava turvallisuus- ja riskienhallinnan verkko- ja asiantuntijapalveluita tarjoava yritys. Toiminta painottuu yrityksien ja kiinteistöjen riskienhallintaan, turvallisuusviestintään sekä ihmisten turvallisuusosaamisen kehittämiseen.

Safetum Oy

Toimitusjohtaja Tuomas Jurvelin