Etusivu » Tiedotteet » Maanpuolustus » Ampumamestaruuskisat nyt myös somessa

Ampumamestaruuskisat nyt myös somessa

Julkaistu: 12.08.2015 klo 09:56
Julkaisija: Reserviläisliitto tiedottaa

Tulevana viikonloppuna pidettäviä Suomen Reserviupseeriliiton ja Reserviläisliiton yhteisiä ampumamestaruuskisoja voi seurata myös internetissä ja sosiaalisessa mediassa.

Viralliset kisasivut löytyvät osoitteesta www.reservinampumamestaruuskisat.fi ja niiltä löytyy kaikki kisoja koskeva, keskeinen informaatio. Kisojen ollessa käynnissä sivuilla julkaistaan kisatuloksia virallisten protestiaikojen jälkeen. Tuloksia jaetaan myös kisojen Facebook-ryhmään.

Reservin ampumamestaruuskisojen Facebook-ryhmässä julkaistaan kisaviikonlopun aikana myös kuvia ja videoita kisasuorituksista sekä yleisestä kisatunnelmasta. Kuvanjakopalvelu Instagramissa voi puolestaan seurata päivän tunnelmia niin kilpailijoiden kuin toimitsijoiden jakamin kuvin. Käytössä on hashtag #reservinampumamestaruuskisat.

Reservin ampumamestaruuskisoihin on tulossa noin 270 kilpailijaa, jotka tekevät kilpailujen aikana yli 800 ampumasuoritusta. Kolmipäiväisten kisojen ensimmäiset kisalaukaukset ammutaan jo perjantaina puoliltapäivin.

Median edustajille tarkoitettu tiedotustilaisuus järjestetään lauantaina alkaen klo 10.00. Vajaan tunnin kestävän tilaisuuden jälkeen on mahdollisuus tutustua kisasuorituksiin ja kilpailijoihin. Kisasuoritusten ja niihin valmistautumisen aikana salaman käyttö on kuvausten yhteydessä kielletty.

www.reservinampumamestaruuskisat.fi
www.facebook.com/reservinampumamestaruuskisat
#reservinampumamestaruuskisat

Reserviläisliiton toiminnanjohtaja Olli Nyberg 0400 640 755 tai olli.nyberg@reservilaisliitto.fi
Suomen Reserviupseeriliiton toiminnanjohtaja Janne Kosonen 050 5810 819 tai janne.kosonen@rul.fi

Suomen Reserviupseeriliitto on reserviupseerien valmiuksia kehittävä toiminnallinen ja aatteellinen maanpuolustusjärjestö. Liittoon kuuluu 20 reserviupseeripiiriä ja yli 300 paikallista jäsenyhdistystä, joissa on yhteensä n. 28.000 henkilöjäsentä. Jäseneksi voi liittyä reserviupseerikoulutuksen saanut henkilö.

Reserviläisliitto on reserviläisten ja muiden suomalaisten kenttäkelpoisuutta sekä yleistä maanpuolustusvalmiutta ja -tahtoa ylläpitävä järjestö. Liittoon kuuluu 18 reserviläispiiriä ja yli 340 paikallista jäsenyhdistystä, joissa on yhteensä n. 36.000 henkilöjäsentä. Jäseneksi voi liittyä täysi-ikäinen Suomen kansalainen sotilasarvoon tai sukupuoleen katsomatta.