Etusivu » Tiedotteet » Logistiikka ja liikenne » VR:n lipunmyynti 11 asemalla päättyy 2. elokuuta

VR Group

VR:n lipunmyynti 11 asemalla päättyy 2. elokuuta

Julkaistu: 23.07.2014 klo 12:03
Julkaisija: VR Group

VR:n lipunmyynti päättyy 2. elokuuta 11 asemalla: Imatra, Kajaani, Kemi, Kerava, Kirkkonummi, Kolari, Kupittaa, Pieksämäki, Pori, Salo ja Ylivieska. Lipunmyynnit ovat auki viimeisen kerran perjantaina 1. elokuuta. Lipunmyynnin muutokset eivät vaikuta junien liikennöintiin eivätkä asemien odotustilojen aukioloihin. Asemilla on edelleen VR:n lippuautomaatit, ja lippuja voi näillä paikkakunnilla ostaa myös R-kioskeilta.

Muutoksen taustalla on VR:n valmistautuminen joukkoliikenteen kiristyvään kilpailuun ja sen johdosta keväällä käydyt yhteistoimintaneuvottelut. Organisaatiota ja asiakaspalvelua uudistetaan, koska jo 75 prosenttia lipuista ostetaan muualta kuin asemilta. Kaikkia lipunmyyntikanavia kehitetään edelleen asiakaskäyttäytymisen ja asiakasodotusten mukaan.

R-kioskilta voi ostaa VR:n yleisimpiä kaukoliikenteen junalippuja sekä lähiliikenteen vyöhykelippuja.  Auto- ja makuupaikkaliput saa VR:n omista kanavista tai varaamalla puhelinpalvelusta ja noutamalla R-kioskilta. VR:n asiakasohjelma Veturiin liittyneet tunnistetaan myös kioskilla asioidessa kun he esittävät Veturi-tunnuksensa

Kioskien lisäksi junalippuja voi ostaa useista VR:n tutuista myyntikanavista: VR:n verkkokaupasta www.vr.fi, VR Mobiilista, puhelinpalvelusta, lippuautomaateilta sekä junasta junahenkilökunnalta. VR:llä on edelleen myös oma lipunmyyntipiste 23 asemalla.

VR Group on monipuolinen, ympäristöystävällinen ja vastuullisesti toimiva matkustuksen, logistiikan ja infrarakentamisen palveluyritys. Konsernissa työskentelee yli 10 000 ammattilaista. VR Group toimii pääasiassa Suomessa, mutta sillä on toimintaa myös ulkomailla, erityisesti Venäjällä ja Ruotsissa.

VR Groupin uutishuone

Yhteystiedot VR Groupin viestintään