Etusivu » Tiedotteet » Logistiikka ja liikenne » Varkaudessa aukeaa Kamuxin 40. autoliike

Kamux

Varkaudessa aukeaa Kamuxin 40. autoliike

Julkaistu: 02.11.2015 klo 09:00
Julkaisija: Kamux

Maanantaina marraskuun 2. päivä aukeaa Varkaudessa Ryytimaankatu 1:ssä Kamuxin automyymälä. Kamux tuo varkautelaisten ulottuville koko Suomen ja Ruotsin yhteensä 2.500 käytetyn auton valikoiman, sillä mistä tahansa Kamuxin myymälästä voi ostaa auton Varkauteen.

- Näimme, että Kuopion lisäksi Pohjois-Savoon tarvitaan toinen myymälä, jotta voimme palvella alueella asuvia ihmisiä hyvin heidän autotarpeissaan, Kamuxin konsernijohtaja Juha Kalliokoski kertoo.

Varkauden Kamux palvelee asiakkaita kolmen myyjän voimin.

32 liikettä Suomessa, 8 Ruotsissa – ja jo 100.000 myytyä autoa

Varkaus on Kamuxin 32. autoliike Suomessa, Ruotsissa liikkeitä on kahdeksan eli kaikkiaan liikkeitä on nyt 40. Lokakuun lopussa Kamux myi yrityksen historian 100.000:nnen autonsa. Kasvu jatkuu joulukuussa, jolloin avataan Saksan ensimmäinen Kamux.

- Ruotsin ja Saksan kautta saamme mielenkiintoisia automalleja myös Suomen markkinoille sekä uudenlaista tarjontaa asiakkaittemme ulottuville, ja autokaupat voi hoitaa suomalaisen myyjän kanssa, Juha Kalliokoski jatkaa.

Auto kotiovelle saakka

Jo joka viides Kamuxin asiakas valitsee autonsa suoraan kotiovelle tai työpaikalle toimitettuna.

- Haluamme palvella myös haja-asutusalueiden asiakkaita sekä ihmisiä, jotka arvostavat ostamisen helppoutta ja mutkattomuutta, Juha Kalliokoski kertoo.

Lisätietoja: toimitusjohtaja Juha Kalliokoski, puh. 050 544 5538

Kamux Oy lyhyesti

Kamux on kasvava ja kansainvälistyvä vaihtoautokauppaan erikoistunut autoliikeketju. Ensimmäinen Kamux aloitti toimintansa vuonna 2003 Hämeenlinnassa, ja reilussa kymmenessä vuodessa Kamuxista on tullut Suomen vaihtoautokaupan johtava toimija, ja lisäksi toiminta on laajentunut Ruotsiin. Kamux toimii Suomessa ja Ruotsissa yhteensä 39 toimipisteessä. Vuonna 2014 Kamux-konsernin liikevaihto oli 217 miljoonaa euroa. Kamux työllistää 165 autokaupan ammattilaista