Etusivu » Tiedotteet » Logistiikka ja liikenne » Trafin neuvontapalveluiden kilpailutus hoidettu hankintalain mukaan

Trafi

Trafin neuvontapalveluiden kilpailutus hoidettu hankintalain mukaan

Julkaistu: 01.03.2013 klo 13:45
Julkaisija: Trafi

Markkinaoikeus on antanut päätöksensä Liikenteen turvallisuusvirasto Trafin neuvontapalveluiden kilpailutuksesta. Markkinaoikeus katsoi, että Trafi on noudattanut hankinnassaan julkisia hankintoja koskevia oikeusohjeita ja hylkäsi kilpailutuksesta tehdyn valituksen.

Trafi on päätökseen tyytyväinen, sillä palvelut kilpailutettiin hankintalainsäädännön mukaisesti ja kokonaistaloudellisesti edullisin tarjous valittiin.

Trafi kilpailutti neuvontapalvelut keväällä 2012 ja uudeksi toimittajaksi valittiin suomalainen yritys Henkilöstöpalvelu Argent Oy, joka tuottaa osan Trafin palveluista Suomesta, osan Espanjasta suomalaisen henkilökunnan toimesta. Valituksen takia Trafin sopimus Argentan kanssa on vielä väliaikainen.

viestintäjohtaja Anna Jokela, puh. 029 5346 222, anna.jokela(at)trafi.fi

Liikenteen turvallisuusvirasto Trafi kehittää aktiivisesti liikennejärjestelmän turvallisuutta, edistää liikenteen ympäristöystävällisyyttä ja vastaa liikennejärjestelmän viranomaistehtävistä. www.trafi.fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki