Etusivu » Tiedotteet » Logistiikka ja liikenne » Ratatyöt aiheuttavat muutoksia junaliikenteeseen Pohjanmaan radalla ja Kajaani – Iisalmi -välillä

VR Group

Julkaistu: 23.06.2014 klo 10:06
Julkaisija: VR Group

Liikenneviraston ratatyöt aiheuttavat runsaasti poikkeuksia junaliikenteeseen. Junamatkustaja voi tarkistaa mahdollisten korvaavien bussikuljetusten aikataulut VR:n verkkokaupan aikatauluhausta. Korvaava linja-autoliikenne noudattaa juna-aikatauluista poikkeavia aikatauluja.

Liikennejärjestelyjä Pohjanmaan radan junaliikenteessä

Pohjanmaan radan Tampereen ja Oulun välisellä rataosuudella on lähes jokaisena kesälauantaina ratatöistä johtuvia liikennejärjestelyitä.

Kokkolan ja Oulun välisiä päiväjunia korvataan linja-autoilla 28.6., 26.7., 23.8. ja 30.8. Päiväjunia Tampereelta Ouluun korvataan linja-autoilla 12.7., 2.8. ja 16.8.

Ylivieska – Oulu -välillä korvataan päiväjunia linja-autoilla maanantaista torstaihin 14.7.–25.9.

Liikennejärjestelyjä Kajaanin ja Iisalmen junaliikenteessä

Iisalmi – Ylivieska -välillä korvataan päiväjunia linja-autoilla lauantaina 26.7.

Kajaani – Oulu -välillä korvataan kaksi päiväjunaa linja-autoilla maanantaista perjantaihin 14.7.–27.9.

Osa yöjunista perutaan.

Lisää tietoa verkosta

Ratatyöt lyhentävät matka-aikoja, mahdollistavat junaliikenteen lisäämisen ja vähentävät sen häiriöherkkyyttä. Lisää tietoa ratahankkeista antaa Liikennevirasto.

Ratatöistä johtuvat liikennejärjestelyt jatkuvat aina marraskuulle saakka.

Lisätietoja liikennejärjestelyistä ja aikatauluista saa asemilta, VR Asiakaspalvelusta 0600 41 900 (1,99€/puhelu + pvm) sekä Internetistä www.vr.fi. Ratatöistä vastaa Liikennevirasto.

VR Group on monipuolinen, ympäristöystävällinen ja vastuullisesti toimiva matkustuksen, logistiikan ja infrarakentamisen palveluyritys. Konsernissa työskentelee yli 10 000 ammattilaista. VR Group toimii pääasiassa Suomessa, mutta sillä on toimintaa myös ulkomailla, erityisesti Venäjällä ja Ruotsissa.

VR Groupin uutishuone

Yhteystiedot VR Groupin viestintään