Etusivu » Tiedotteet » Logistiikka ja liikenne » Raision posti 21200 muuttaa marraskuussa viereiseen K-market Tasalaan

Posti Group

Raision posti 21200 muuttaa marraskuussa viereiseen K-market Tasalaan

Julkaistu: 29.09.2016 klo 10:00
Julkaisija: Posti Group

Posti uudistaa palvelupisteverkostoaan ja siirtää postipalvelut osasta Postin omia myymälöitä kumppaniyritysten palvelupisteisiin. Paikkakunnilla tarjotaan muutosten myötä samat postipalvelut kuin aiemmin pitkin aukioloajoin ja hyvillä sijainneilla. Uudistuksella parannetaan palvelujen saatavuutta.

Raision posti 21200 muuttaa maanantaina 7.11. viereiseen K-market Tasalaan (os. Raisiontori 6). Posti palvelee K-market Tasalassa laajoin aukioloajoin viikon jokaisena päivänä, ma-pe klo 7-21, la klo 8-19 ja su klo 12-18.

Postin oma myymälä samassa osoitteessa tarjoaa postipalvelut normaalisti vielä perjantaina 4.11. Alueen asiakkaita tiedotetaan lähempänä muutosta kotiin lähetettävällä kirjeellä.

Raisiossa postipalvelut saa myös Mattilan kaupasta (os. Kaanaantie 54, 21120 Raisio). Lisäksi Raisiossa toimii kolme Postin pakettiautomaattia, joista pakettien noutaminen ja lähettäminen on erityisen helppoa ja nopeaa.

Postin pakettiautomaatit:

S-market Raisio, Raisiontori 5, 21200, Raisio

ABC Raisio, Piilipuunkatu 2, 21200 Raisio

Kauppakeskus Mylly, Myllykatu 1, 21280 Raisio

Joustavaa asiointia asiakkaiden tarpeisiin

Postin verkostoon kuuluu kaiken kaikkiaan yli 1 400 palvelupistettä. Vastaanottaja voi ohjata verkkokauppaostoksiaan itselleen sopivimpaan noutopaikkaan Postin verkkopalvelussa tai mobiilisovelluksella. Postin lähettämisen verkkopalvelussa voi puolestaan maksaa paketin postimaksun valmiiksi. Palvelu antaa Helposti-koodin, jolla paketin voi viedä jonottamatta mihin tahansa Postin palvelupisteeseen: www.posti.fi/lahettaminen

Posti lisää palvelupisteiden kokonaismäärää lähivuosina sadalla uudella palvelupisteellä. Posteista 90 % toimii jo kumppaniyrityksissä. Palvelupisteverkoston kehittämisellä vastataan asiakkaiden muuttuneisiin asiointitottumuksiin ja verkkokaupan kasvuun helpottamalla pakettien noutoa postien laajoilla aukioloajoilla ja erilaisilla palveluvaihtoehdoilla, kuten pakettiautomaateilla ja noutopisteillä. Postin noutopiste tarjoaa yleisimmin käytetyt postipalvelut, ja niihin ohjautuvat lähialueen noudettavat paketit ja kirjatut kirjeet.

Kaikkien Postin palvelupisteiden sijainnit ja aukioloajat löytyvät osoitteesta www.posti.fi/postit

Tiedote palvelupistemuutoksesta 16.6.2015

Lisätietoja medialle:

Postin MediaDesk, puh. 020 452 3366 (arkisin klo 9–16.30)

Posti Group on ensisijainen valintasi postin, logistiikan ja verkkokaupan palveluissa. Huolehdimme kaupankäynnin ja arjen sujuvuudesta yhdeksässä maassa. Liikevaihtomme vuonna 2015 oli 1 650 miljoonaa euroa. Palvelemme asiakkaitamme Suomessa Posti-nimellä ja muissa maissa Itella-nimellä noin 22 000 ammattilaisen voimin. Kaikki palvelumme Suomessa ovat hiilineutraaleja. www.posti.com.