Etusivu » Tiedotteet » Logistiikka ja liikenne » Postin palvelupisteverkosto kasvaa Helsingissä Munkkiniemen uudella noutopisteellä

Posti Group

Julkaistu: 16.05.2016 klo 14:16
Julkaisija: Posti Group

Postin noutopiste tuo paketit lähemmäs postinumeroalueen 00330 ja 00340 asiakkaita, kun R-kioski Munkkiniemi avaa Postin noutopisteen 13.6.2016.

R-kioski Munkkiniemi

Munkkiniemen puistotie 22

avoinna: ma-pe 6.45–21.30, la 7.45–21.30 ja su 9–21.30

Postin noutopiste tarjoaa yleisimmin käytetyt postipalvelut, ja niihin ohjautuvat lähialueen noudettavat paketit ja muut lähetykset. Postin noutopisteestä voi ostaa postimerkkejä ja pakkaustarvikkeita. Noutopisteestä voi lähettää valmiiksi maksettuja lähetyksiä tai hinnoitella lähetykset noutopisteessä postimerkein.

Kotimaan pakettien lähettämisessä voi käyttää Postin verkkopalvelua ja uutta Helposti-koodia. Valmiiksi verkossa maksetun lähetyksen voi jättää Helposti-koodin kera jonottamatta mihin tahansa postiin, eikä osoitekorttia tarvitse täyttää. Tutustu palveluun: posti.fi/lahettaminen.

Joustavaa asiointia asiakkaiden tarpeisiin

Postin verkostoon kuuluu yhteensä yli 1 400 palvelupistettä. Posti lisää palvelupisteiden kokonaismäärää lähivuosina sadalla uudella palvelupisteellä. Posteista 90 % toimii kumppaniyrityksissä.

Palvelupisteverkoston kehittämisellä vastataan asiakkaiden muuttuneisiin asiointitottumuksiin ja verkkokaupan kasvuun helpottamalla pakettien noutoa postien laajoilla aukioloajoilla ja erilaisilla palveluvaihtoehdoilla, kuten pakettiautomaateilla ja noutopisteillä.

Kaikkien postien sijainnit ja aukioloajat löytyvät osoitteesta: posti.fi/postit.

Lisätietoja medialle:

Postin MediaDesk, puh. 020 452 3366 (arkisin klo 9–16.30)

Posti Group on ensisijainen valintasi postin, logistiikan ja verkkokaupan palveluissa. Huolehdimme kaupankäynnin ja arjen sujuvuudesta yhdeksässä maassa. Liikevaihtomme vuonna 2015 oli 1 650 miljoonaa euroa. Palvelemme asiakkaitamme Suomessa Posti-nimellä ja muissa maissa Itella-nimellä noin 22 000 ammattilaisen voimin. Kaikki palvelumme Suomessa ovat hiilineutraaleja. www.posti.com.