Etusivu » Tiedotteet » Logistiikka ja liikenne » Oy Pohjolan Kaupunkiliikenne Ab menestyi HSL:n kilpailussa

Pohjolan Liikenne

Oy Pohjolan Kaupunkiliikenne Ab menestyi HSL:n kilpailussa

Julkaistu: 08.12.2015 klo 15:30
Julkaisija: Pohjolan Liikenne

Oy Pohjolan Kaupunkiliikenne Ab on voittanut Helsingin seudun liikenteen tarjouskilpailussa liikennöitäväkseen uusia linjoja Helsingissä ja Espoossa. Ensi syksystä alkaen liikennöidään Helsingissä uusilla linjoilla 65 ja 66. Lisäksi liikenne jatkuu Helsingin linjoilla 67 ja 64.  Espoossa uusia linjoja ovat 143, 145, 147/N, 150/N, 164, 165/N, 531 ja 542.

Sopimusten kesto on seitsemän vuotta ja ne sisältävät kolmen vuoden option.  Tarjouskilpailun voiton ja uusien linjojen myötä Oy Pohjolan Kaupunkiliikenne Ab:n työntekijöiden määrä kasvaa noin 200 henkilöllä.

Lisätietoja: toimitusjohtaja Heikki Alanko, Pohjolan Liikenne, puh. 040 862 3745

Bussiyhtiö Pohjolan Liikenne harjoittaa kauko-, lähi- ja paikallisliikennettä. Yhtiö työllistää yli 900 joukkoliikenteen ammattilaista ja kuljettaa vuodessa noin 35 miljoonaa asiakasta niin kaupunki- ja reittiliikenteessä kuin tilausajoissakin.  Pohjolan Liikenteellä on noin 500 bussia.