Etusivu » Tiedotteet » Logistiikka ja liikenne » Oy FCR Finland Ltd saanut merkittävän tilauksen japanilaistelakalta

SHIPSU

Oy FCR Finland Ltd saanut merkittävän tilauksen japanilaistelakalta

Julkaistu: 06.03.2014 klo 11:15
Julkaisija: SHIPSU

SHIPSU -verkoston kokonaistoimittaja Oy FCR Finland Ltd (FCR) on suomalainen risteily- ja matkustajalaivojen erikoisrakentamiseen keskittynyt yritys. Yhtiö on saanut tilauksen japanilaiselta Mitsubishi Heavy Industries – telakalta (MHI) ja sopimukseen kuuluva toimitus kohdistuu Aida Cruisesin kahteen uudisrakennusalukseen, jotka valmistuvat keväällä 2015 ja 2016. Laivat valmistuvat MHI:n Nagasakin telakalla.

Projektin merkitys FCR:lle

Projekti on yhtiölle mielenkiintoinen ja se tukee yhtiön kasvutavoitetta. Kansainvälisessä uudisrakennussegmentissä MHI sopimus on erittäin merkittävä edistysaskel. Kaupan ansiosta yhtiön tilauskanta vahvistui entisestään. Laivanrakennus on kansainvälinen ala ja FCR pyrkii toimintamallinsa tukemana saavuttamaan aseman siellä, missä laivoja rakennetaan. Useimmissa projekteissa FCR neuvottelee kaupan suoraan laivanomistajan kanssa mutta viime aikoina myös ulkomaiset telakat ovat kiinnostuneet yhtiön palveluista. Onnistuneesti suoritetut suuret projektit ovat oivia referenssejä ja verkoston hyödyntäminen on huomattu alan toimijoiden keskuudessa.

Lisätietoja antaa toimitusjohtaja Hannu Luoto 040 500 2909

Aida Cruisesin www-sivusto uudisrakennusaluksesta:

Globaaleille markkinoille Suomesta

SHIPSU verkkopalvelu on Internetissä toimiva nk. verkkopalvelu, joka on kehitetty Suomessa ja se tuo maailmanlaajuisen ratkaisun tämän erikoistoimialan tarpeisiin. SHIPSU -verkkopalvelun päätarkoitus on lisätä ja parantaa meriteollisuusyritysten tunnettavuutta ja mahdollisuuksia tehdä kauppaa menestyksekkäästi kansainvälisillä markkinoilla. Verkkopalveluun voi tutustua osoitteessa www.SHIPSU.com