Etusivu » Tiedotteet » Logistiikka ja liikenne » Masiinamessut kokoaa koneuutuudet

Masiinamessut kokoaa koneuutuudet

Julkaistu: 15.05.2013 klo 07:09
Julkaisija: Viestintätoimisto Kumppania

Valtakunnalliset Masiinamessut järjestetään 7.–9. kesäkuuta Honkajoella Pesämäen Moottoriurheilukeskuksessa.

Suurelle yleisölle suunnattu kesätapahtuma tarjoaa mahdollisuuden osallistua, kokea ja kisata. Messuilla on esillä koneuutuudet järeistä ammattikoneista pieniin ja ketteriin, jokamiehen ja -naisen puutarhakoneisiin.

Kokeile vaikka kaivukonetta

Masiinamessuille tullaan paitsi tutustumis- ja kaupantekomielessä myös viettämään mukavaa ja elämyksellistä kesäistä viikonloppua. Messuvieraat voivat halutessaan lähteä vaikka helikopterilennolle tai hypätä kaivukoneen puikkoihin. Luvassa on myös karting-ajoa, työnäytöksiä, huikeat messuarvonnat sekä tivoli lapsille. Tänä vuonna yleisö pääsee kisaamaan myös Masiinamessujen Grillimestarin tittelistä.

– Ja totta kai supersuosittu lasten IKH Grand Prix -polkutraktorikisa jatkuu myös tänä vuonna, lupaa masiinajohtaja Jukka Matti-Tuuri.

Non-stop vinkit puutarhaan

Masiinamessujen erikoisteemoja ovat kotipihan viherrakentaminen sekä energiaratkaisut. Puutarha- ja viherrakentamisen kohdalla panostetaan erityisesti ideoihin ja neuvontaan.

– Viime messuilla saimme hyvää palautetta viherrakentamisen vinkeistä. Nyt piha- ja puutarha saa oman messutelttansa, jossa ammattilaiset jakavat ideoita ja vinkkejä sekä vastaavat messuvieraiden kysymyksiin non-stopina.

Kuumaa keskustelua EU:sta

Perjantaina 7.6. messujen ohjemassa on MasiinaAreena -paneeli, jossa keskustellaan suomalaisen maaseudun asemasta ja kilpailukyvystä Euroopassa. Päätoimittajien Jouko Jokisen ja Kim Huovinlahden johdolla asiaa pohtivat ”ex-maaseutuneuvos” Eero Uusitalo, ”korpikommunisti” Esko-Juhani Tennilä, ”perussahuri” Teuvo Hakkarainen, ”maltillinen viherryttäjä” Petri Sarvamaa sekä ”maisterismaajussi” Timo Kaunisto. Tennilä, Hakkarainen, Sarvamaa ja Kaunisto harkitsevat ehdokkuutta seuraavissa eurovaaleissa, mikä antanee oman värinsä keskusteluun. Sanasäilöjen mittely käydään MasiinaAreenalla perjantaina 7.6.2013 klo 13–14.

Lisätietoja:Susanna Kallama, puh. 040 587 2445, susanna.kallama@kumppania.fi

www.masiinamessut.fi

Masiinamessut 7.–9.6.2013 Honkajoella Pesämäen Moottortiurheilukeskuksessa
Avoinna joka päivä klo 10–17, liput 13 euroa, alle 15-vuotiaat ilmaiseksi.

www.masiinamessut.fi – nettisivuilla voit myös ilmoittautua median edustajiksi messuille.