Etusivu » Tiedotteet » Logistiikka ja liikenne » Laakkoselta ostetaan eniten vaihtoautoja Suomessa

Laakkonen Yhtiöt

Laakkoselta ostetaan eniten vaihtoautoja Suomessa

Julkaistu: 23.12.2014 klo 08:16
Julkaisija: Laakkonen Yhtiöt

Laakkonen on onnistunut hyvin vaihtoautojen myynnissä huolimatta heikoista suhdanne-ennusteista ja autokaupan yleisestä alavireestä.

Laakkosen autoliikkeet ovat tämän vuoden tammi-marraskuussa myyneet yhteensä 20 100 vaihtoautoa. Laakkosen vaihtoautomyynti on tänä vuonna kasvanut 16 %, kun kokonaismarkkinoiden kasvu merkkiliikkeissä on ollut vain 3,5 % (lähde: Autovista). Laakkonen on Suomen suurin vaihtoautojen myyjä.

Asiakkaat luottavat kaupan avoimuuteen ja laatuun keskittyvään Laakkosen toimintamalliin, jossa kokonaisuus on tehty asiakkaalle läpinäkyväksi.

Laakkonen tarjoaa vain kuntotarkastettuja vaihtoautoja ja kuntotarkastustodistus on asiakkaan nähtävissä.  Vuoden 2015 alusta lähtien Laakkosen asiakkaat voivat tarkastella myynnissä olevan vaihtoauton myynti-ilmoituksen yhteydessä myös sähköistä kuntotarkastustodistusta verkkopalvelussa laakkonen.fi. Tämä on yksi esimerkki lisää Laakkosen tavasta tehdä luotettavaa autokauppaa. Toivomme tämän myös helpottavan asiakkaille potentiaalisten autokandidaattien valintaa verkossa.

Lisätiedot:

Timo Yli-Salomäki, toimitusjohtaja, puh. 040 5958 215 tai sähköpostitse
timo.yli-salomaki@laakkonen.fi

Laakkonen Yhtiöt on itsenäinen suomalainen monialayhtymä, jonka autokonsernin muodostavat Autotalo Laakkonen  Oy  ja Veljekset Laakkonen Oy. Laakkonen edustaa tällä hetkellä 19 automerkkiä. Täyden palvelun Laakkonen autotaloja on 28 eri puolilla Suomea. Vuosittaisten autojen myynti- ja huoltotapahtumien määrän sekä verkoston laajuuden mukaan mitattuna Laakkonen on Suomen suurin autoalan vähittäismyyjä. Lisää tietoa löytyy sivulta www.laakkonen.fi.