Etusivu » Tiedotteet » Logistiikka ja liikenne » Kaksi viikonlopun junaa korvataan bussilla Tampere–Pori-radalla 6.-7.6.

VR Group

Kaksi viikonlopun junaa korvataan bussilla Tampere–Pori-radalla 6.-7.6.

Julkaistu: 29.05.2015 klo 10:12
Julkaisija: VR Group

Tampere–Pori-radalla on ratatöistä johtuvia liikennejärjestelyjä viikonloppuna 6.-7. kesäkuuta. Lauantai-illan viimeinen juna Tampereelta Poriin sekä sunnuntaiaamun ensimmäinen Porista Tampereelle korvataan linja-autoilla.

Tampereelta lauantaina klo 22.07 lähtevä InterCity-juna 475 korvataan linja-autoilla siten, että auto kiertää kaikki väliasemat (Nokia, Karkku, Vammala, Kokemäki, Harjavalta).

Porista sunnuntaina klo 7.15 lähtevä InterCity 166 korvataan kahdella linja-autolla siten, että väliasemat kiertävä auto lähtee Porista jo klo 6.05. Suoraan Porista Tampereelle ajava linja-auto lähtee klo 7.15. Molemmilta busseilta on Tampereella jatkoyhteydet junilla eri suuntiin.

Korvaavat linja-autot noudattavat juna-aikatauluista poikkeavia aikatauluja ja matka-ajat pidentyvät. Junia korvaaviin kuljetuksiin myydään taajamajunalippuja ja niissä käyvät myös kaikki VR:n voimassa olevat matkaliput. Matkustajien toivotaan ostavan lippunsa etukäteen. Linja-autoissa voidaan kuljettaa vain käsimatkatavaraa.

Lisätietoja liikennejärjestelyistä ja aikatauluista saa asemilta, VR Asiakaspalvelusta numerosta 0600 41 900 (1,99 euro/puhelu + pvm) tai VR:n verkkosivuilta. Ratatöistä tiedottaa Liikennevirasto.

VR Group on monipuolinen, ympäristöystävällinen ja vastuullisesti toimiva matkustuksen, logistiikan ja infran palveluyritys. Konsernissa työskentelee noin 9 000 ammattilaista. VR Group toimii pääasiassa Suomessa, mutta sillä on toimintaa myös ulkomailla, erityisesti Venäjällä ja Ruotsissa.