Etusivu » Tiedotteet » Logistiikka ja liikenne » Junia korvataan Kuopio–Siilinjärvi-välillä

VR Group

Junia korvataan Kuopio–Siilinjärvi-välillä

Julkaistu: 16.06.2015 klo 18:47
Julkaisija: VR Group

Kallan siltojen siltatyön vuoksi Kuopion ja Siilinjärven välillä junat korvataan kokonaan linja-autoilla 19.–21.6.

Juhannuksena toteutettava kahden vuorokauden liikennekatko alkaa perjantaina 19.6. kello 16.40 ja päättyy sunnuntaina 21.6. kello 16.30. Junat korvataan kokonaan Kuopio–Siilinjärvi-välillä linja-autoilla kyseisenä ajankohtana.

Junia korvaavat linja-autot eivät noudata junaliikenteen aikatauluja ja myös matka-ajoissa on eroja. Bussit lähtevät rautatieasemien edustoilta. Linja-autoissa myydään taajamalippuja, ja niissä kelpaavat kaikki VR:n voimassa olevat kaukoliikenteen matkaliput. Busseissa voi kuljettaa vain käsimatkatavaraa.

Lisätietoja ratatöistä johtuvista poikkeusjärjestelyistä ja korvaavien kuljetusten aikatauluista löytyy VR:n verkkosivuilta. Järjestelyistä voi kysyä myös asemien lipunmyynneistä ja VR Asiakaspalvelusta. Lisäksi tiedot päivittyvät VR:n verkkosivujen matkahakuun. Ratatöistä vastaa Liikennevirasto.

VR Group on monipuolinen, ympäristöystävällinen ja vastuullisesti toimiva matkustuksen, logistiikan ja infran palveluyritys. Konsernissa työskentelee noin 9 000 ammattilaista. VR Group toimii pääasiassa Suomessa, mutta sillä on toimintaa myös ulkomailla, erityisesti Venäjällä ja Ruotsissa.