Etusivu » Tiedotteet » Logistiikka ja liikenne » Junia korvataan Kokkolan ja Oulun välillä 14.−15.11.

VR Group

Junia korvataan Kokkolan ja Oulun välillä 14.−15.11.

Julkaistu: 09.11.2015 klo 11:22
Julkaisija: VR Group

Ratatöiden takia Kokkola−Oulu ja Oulu−Kokkola välin päiväjunat korvataan linja-autoilla viikonloppuna 14.−15.11.

Jatkoyhteydet Kokkolasta etelään ja Oulusta pohjoiseen ovat vasta seuraavilla aikataulunmukaisilla junavuoroilla. Seuraavat yöjunat on peruttu koko matkalta, eikä niitä korvata linja-autoilla millään matkan osalla:

• perjantaina 13.11. Helsingistä Rovaniemelle klo 21.52 lähtevä yöjuna IC 873 ja Helsingistä Kolariin klo 18.23 lähtevä yöjuna P 863
  • lauantaina 14.11. kaikki yöjunat on peruttu, eikä niitä korvata millään matkan osalla
  • sunnuntaina 15.11. ajetaan vain Helsingistä Rovaniemelle klo 21.52 lähtevä yöjuna IC 873. Kaikki muut yöjunat on peruttu eikä niitä korvata millään matkan osalla.

Liikennejärjestelyt johtuvat Liikenneviraston teettämistä ratatöistä.

Linja-autot noudattavat juna-aikatauluista poikkeavia aikatauluja, joten matka-aika pidentyy. Korvaavissa linja-autokuljetuksissa voi matkustaa taajamajunalipulla. Niissä käyvät myös kaikki VR:n voimassa olevat kaukoliikenteen matkaliput. Mukaan voi ottaa vain käsimatkatavaraa. Lisätietoja ratatöiden vaikutuksista junaliikenteeseen saa asemilta, VR Asiakaspalvelusta numerosta 0600 41 900 (1,99 euro/puhelu + pvm) tai vr.fi-sivuilta.

VR Groupin mediadesk palvelee numerossa 0307 0123. Numero on käytössä 24 tuntia vuorokaudessa.

VR Group on monipuolinen, ympäristöystävällinen ja vastuullisesti toimiva matkustuksen, logistiikan ja infran palveluyritys. Konsernissa työskentelee noin 9 000 ammattilaista. VR Group toimii pääasiassa Suomessa, mutta sillä on toimintaa myös ulkomailla, erityisesti Venäjällä ja Ruotsissa.