Etusivu » Tiedotteet » Lifestyle » Wella Professionals esittelee kevät/kesä 2015 -kokoelman: Distilled Collection

Wella Professionals

Wella Professionals esittelee kevät/kesä 2015 -kokoelman: Distilled Collection

Julkaistu: 13.02.2015 klo 11:50
Julkaisija: Wella Professionals

Tänä keväänä muoti saa inspiraationsa aasialaisista vaikutteista ja vie meidät matkalle kohti valaistumista (Journey of enlightenment), jossa tislatut suodatetut värit ja selkeälinjainen, hienovarainen design ovat keskiössä. Hillityissä ja hienostuneissa linjoissa on kyse pelkistämisestä ja tyylipuhtaan kauneuden luomisesta. Tämän ajattelun mukaisesti Wella Professionals esittelee kevät/kesä 2015 Distilled Collection -kokoelman, joka perustuu ”Journey of Enlightenment” -trendiin. Joskus yksinkertaisimmat asiat voivat olla kaikkein kauneimpia, ja elämäsi suurin matka suuntaa omaan olemukseesi.

Kuinka usein koet olevasi todella “läsnä”? Yhä useammat ihmiset pohtivat tätä jatkuvan twiittaamisen, Instagram-kuvien julkaisemisen sekä Facebookin ja sähköpostin tarkistamisen lomassa. Ihmiset ovat vihdoinkin alkaneet elämään hetkessä. Viesti on ”Vähemmän on enemmän”, ja se on lopultakin saapunut myös muodin ja kauneuden maailmaan kevät/kesä 2015 -sesongiksi.

Tänä keväänä kyse on todellisen minäsi etsimisestä. Se on niin sanottu nykypäivän matka kohti valaistumista, joka tähtää puhtaimman olemuksesi löytymiseen. Distilled Collection -kokoelma ilmentää tätä esittelemällä värisävyjä niiden puhtaimmassa muodossa, jossa valovoimaiset värit näyttäytyvät unenomaisina ja haaleina sävyinä. Wellan Pohjoismaiden luova johtaja Marta Spizewska toteaa näin: ”Kyse ei ole yhden, niin sanotusti täydellisen tyylin noudattamisesta, vaan itsetutkiskelusta ja sisimmän olemuksesi paljastamisesta.”

Distilled Collection -hiustyylit:

• DISTILLED PINK: Pehmeän violetin, blondin ja persikan sävyttämä vaaleanpunainen sävy
    • Väri: Hiukset on värjätty Blondor- ja Instamatic-hiusväreillä sekä Color Recharge -hoitoaineella
    • Muotoilu: EIMI Dynamic Fix -hiuskiinne
  • ICONIC GOLD: Kerrostettu, kultainen konjakin sävy saa aikaan täyteläisen ja lämpimän blondin
    • Väri: Hiukset on värjätty uusilla Illumina- ja Color.id-hiusväreillä
    • Muotoilu: EIMI Thermal Image -lämpösuojaava suihke, EIMI Body Crafter -volyymisuihke ja EIMI Dynamic Fix -hiuskiinne
  • POWDERED RED: Uusi versio klassisesta punaisesta – tislattu punainen eli pehmeä meripihkan sävy.
    • Väri: Hiukset on värjätty Blondor Freelights- ja Color Touch Relights -tuotteilla
  • WHITE LIGHT: Tislattu sävy tyylipuhdasta minää kuvastavalle blondille värille
    • Väri: Hiukset on värjätty Blondor-värillä
    • Muotoilu: EIMI Ocean Spritz -muotoilusuihke ja Wella Professionals Oil Reflections -öljyhoito
  • DISTILLED BLACK: Ilmeikäs, asennetta henkivä tyyli, joka päästää pehmeän valon lävitseen.
    • Väri: Hiukset on värjätty Koleston Perfect Innosense- ja Color.id-hiusväreillä
    • Muotoilu: EIMI Perfect Me ja EIMI Ocean Spritz -muotoilusuihke
  • ENLIGHTENED BRUNETTE: Hennot, kultaiset varjostukset korostavat tätä tyyliä, jossa on rakennetta, liikettä ja valoa
    • Väri: Hiukset on värjätty uusilla Magma- ja Instamatic-hiusväreillä