Etusivu » Tiedotteet » Lifestyle » Voimisteluliitto kutsuu median kurkistamaan etukäteen Gymnaestradan kulisseihin

Gymnaestrada

Voimisteluliitto kutsuu median kurkistamaan etukäteen Gymnaestradan kulisseihin

Julkaistu: 06.07.2015 klo 09:00
Julkaisija: Gymnaestrada

Suomen Voimisteluliitto ja kansainvälinen Voimisteluliitto (FIG) kutsuvat teidät Gymnaestrada-viikon aloittavaan tiedotustilaisuuteen.

Gymnaestradan tiedotustilaisuus 9.7.2015 klo 9.30–11.00
Helsingin Messukeskus Lehdistöhuone, 2. kerros, Messuaukio 1 00521 Helsinki

Sisäänkäynti Messukeskuksen viereisen Holiday Inn -hotellin kautta.

Tiedotustilaisuudessa medialle tarjotaan tilaisuus päästä kurkistamaan Gymnaestradan kulisseihin jo ennakkoon. Aloitamme tilaisuuden Helsingin Messukeskuksen lehdistöhuoneessa, jossa tarjolla aamiainen. Tilaisuudessa käymme läpi ennakkotietoja tulevasta suurtapahtumasta ja sen valmisteluista. Lehdistöhuoneesta siirrymme kierrokselle Messukeskuksen halleihin, joissa Gymnaestradan rakentaminen on jo kovassa vauhdissa.

Ilmoittautuminen tiedotustilaisuuteen 6.7.2015 mennessä osoitteeseen
media@wg-2015.com

Gymnaestrada-voimistelufestivaali järjestetään 12.–18.heinäkuuta. Tapahtumaviikon aikana järjestämme tiedotustilaisuuksia Messukeskuksen tilassa 208 seuraavasti:

Sunnuntai 12.7. klo 13 Avajaiset

Maanantai 13.7. klo 10 Gymnaestradan merkitys Suomelle ja suomalaiset voimistelijat tapahtumassa

Tiistai 14.7. klo 10 Helsinki tapahtumakaupunkina (paikka tarkentuu myöhemmin)

Keskiviikko 15.7. klo 10 Uutuus Midnight Sun Special, kenttänäytökset ja suomalainen vahva kenttänäytöskulttuuri

Torstai 16.7. klo 10 FIG-gaala

Perjantai 17.7. klo 15 Yhteenveto Gymnaestrada 2015 Helsinki -tapahtumasta

Media-akkreditointi alkaa tiedotustilaisuuden yhteydessä

Gymnaestradan lehdistöhuone on tapahtuman aikana auki:

Sunnuntai 12.7. klo 12–19

Maanantaista 13.7. lauantaihin 18.7. klo 9–18

Akkreditoituneet median edustajat voivat torstain ennakkotiedotustilaisuuden yhteydessä noutaa mediapassinsa Gymnaestradaan. Akkreditointi ennen tapahtumaa Gymnaestradan lehdistöhuoneessa seuraavien aukioloaikojen mukaisesti:

Torstai 9.7. klo 9–12

Perjantai 10.7. klo 10–18

Lauantai 11.7. klo 10–18

Löydät lisää tietoa Gymnaestradasta sekä materiaalit ja mediapankin osoitteesta www.wg-2015.com/media/
Mikäli et ole vielä akkreditoitunut Gymnaestradaan tai sinulla on muuta kysyttävää, ota yhteyttä sähköpostitse media@wg-2015.com

Gymnaestrada on neljän vuoden välein järjestettävä, kansainvälisen voimisteluliiton (FIG) auktorisoima voimistelufestivaali, joka järjestetään ensimmäistä kertaa Suomessa 12.–18.7.2015. Tapahtuma kokoaa Helsinkiin 21 000 osallistujaa yli 50 eri maasta, ollen kansainväliseltä osallistujamäärältään suurin Suomessa koskaan järjestetty tapahtuma. Tasavallan presidentti Sauli Niinistö ja hänen puolisonsa Jenni Haukio toimivat Gymnaestrada 2015 Helsinki -tapahtuman suojelijoina. Tapahtumaa järjestävät läheisessä yhteistyössä Suomen Voimisteluliitto, Helsingin kaupunki ja opetus- ja kulttuuriministeriö.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki