Etusivu » Tiedotteet » Lifestyle » Värien hehkua ja ylämaiden tunnelmaa syyskotiin

Hobby Hall

Värien hehkua ja ylämaiden tunnelmaa syyskotiin

Julkaistu: 29.07.2013 klo 13:45
Julkaisija: Hobby Hall

Värien hehkua sisustukseen

Syksyn värikartasta nousevat esiin upeat luumun, petrolin, vihreän ja fuksian sävyt, jotka tehostavat perusvärejä. Kuoseista ajankohtaisimpia ovat luonnon inspiroimat kuviot. Piensisustuksessa leikitellään mm. hapsuilla ja tekstiprinteillä. Kalusteet ovat käytännöllisiä ja muotokieleltään selkeitä.

Ylämaan kutsu

Syksyn sisustus vie ajatukset Skotlannin ylämaille. Kalusteissa ja piensisustuksessa suositaan nahkaa ja kuluneen näköiseksi käsiteltyä puuta, mieluiten tummana. Klassisen ruutukuosin rinnalla näkyy yksiväristä pintaa, jota elävöittävät kohokuviot. Pehmeät matot viimeistelevät kodikkaan ilmeen.

Tutustu lehdistötiedotteisiin: hobbyhall.com/press/

Hobby Hall on osa Stockmann Oyj Abp:tä ja sillä on Suomessa yli puoli miljoonaa kanta-asiakasta. Hobby Hall tarjoaa asiakkailleen tuotteita ja palveluita postimyynnin, verkkokaupan ja myymälän kautta. Merkittävä osa Hobby Hallin valikoimasta on tunnettuja merkkituotteita erityisesti kodin ja vapaa-ajan alueelta.