Etusivu » Tiedotteet » Lifestyle » Uusi Braun Silk-épil 5 Wet & Dry

Uusi Braun Silk-épil 5 Wet & Dry

Julkaistu: 07.09.2015 klo 14:26
Julkaisija: Braun

Braun lanseeraa Braun silk-épil -sarjaan uuden Braun Silk-épil 5 Wet & Dry -epilaattorin. Se on suunniteltu erityisesti naisille, jotka eivät ole tottuneet epilointiin, sillä se antaa miellyttävän kokemuksen. Se on täydellinen valinta niille, jotka haluavat tehokasta karvojen poistoa ja nauttia pitkään kestävästä lopputuloksesta.

SILK-EPIL 5 WET & DRY

Hellävarainen epilointi
Epilaattori on suunniteltu käytettäväksi kostealla iholla, jolloin epilointi on miellyttävämpää. Laitteeseen yhdistettävällä hierontapäällä* voi valmistella ihon hellävaraiseen epilointiin. Säännöllisesti tehtynä epiloinnista tulee miellyttävämpää.

Tehokas tulos
Laite poistaa pienimmätkin karvat, jopa hiekanjyvän (0,5 mm) kokoiset karvat. Näin ei tarvitse odottaa karvojen kasvua takaisin ennen seuraavaa epilointia.

Helppokäyttöinen
Muotoillun kahvan ansiosta laite pysyy hyvin kädessä myös märkänä. Epilointipää mukailee tarkasti kehon muotoja. Silk-épil 5 on helppo tapa pitää iho sileänä jopa neljä viikkoa.

Braun Silk-épil 5 on saatavilla elokuusta 2015 alkaen. Tuotteiden hinnat alkaen 79 euroa. Lisätietoja tuotteista: www.braun.com

* saatavilla tietyissä malleissa (5-541 ja 5-531)

Lisätietoja ja testilaitteet:

Susanna Nipuli
susanna.nipuli@hkstrategies.com

Braun
Procter & Gamblen omistama Braun perustettiin Saksassa vuonna 1921. Braun kehittää ja valmistaa laajaa valikoimaa pienkodinkoneita, joissa yhdistyvät innovaatiot, luotettava laatu ja erottuva design. Tuotevalikoima ulottuu partakoneista kauneustuotteisiin. Braunin tuotteita on saatavilla maailmanlaajuisesti. Lisätietoja tuotteista, ajankohtaisia uutisia sekä enemmän tietoa Braunista saat osoitteesta www.braun.com.