Etusivu » Tiedotteet » Lifestyle » TIEDOTE: Wella Professionals EIMI Root Shoot - Uusi hiustenmuotoilutuote, joka tarjoaa hiuksillesi painovoimaa uhmaavaa tuuheutta

Wella Professionals

Julkaistu: 29.09.2015 klo 13:53
Julkaisija: Wella Professionals

Wella Professionals lanseerasi keväällä 2015 uuden, yksilöllisyyttä korostavan EIMI-hiustenmuotoilusarjan. Syksyllä EIMI-muotoilutuotesarja täydentyy uudenlaisen EIMI Root Shoot -tyvivaahdon myötä. Uusi innovatiivinen tuote tuo nostetta ja ilmavaa tuuheutta hiusten tyveen. Toisin kuin monet muut muotovaahdot, jotka varsinkin yhdessä muiden hiustenmuotoilutuotteiden kanssa käytettynä tekevät hiuksista raskaat, EIMI Root Shoot on suunniteltu vähentämään muotoilutuotteiden ylikäyttöä. Tuotetta on helppo levittää tarkasti ainoastaan hiusten tyveen, jolloin muualla hiuksissa voi halutessaan käyttää muita muotoilutuotteita.

Kaikki EIMI-tuotteet edustavat edistyksellistä ja uutta teknologiaa. EIMI Root Shootin sisältämä Intelligent Care and Protect -teknologia tekee pyyhekuivista hiuksista helpommin kammattavat, suojaa kosteudelta, lisää rakennetta ja kiiltoa sekä kosteuttaa. EIMI Root Shoot -pakkauksen erikoissuuttimen ansiosta tuotetta on helppo levittää juuri haluttu määrä pyyhekuivien hiusten tyveen. Jatka hiusten muotoilua kuivaamalla hiukset ja muotoilemalla ne halutulla tavalla.

EIMI-hiustenmuotoilusarjan 25 tuotetta on tarkoitettu ihmisille, jotka haluavat erottua joukosta ja etsivät jatkuvasti uusia tapoja ilmaista itseään. EIMI on muinaiskreikkaa ja tarkoittaa ”minä olen”. EIMI-ihmiset ovat itsevarmoja ja haluavat erottua edukseen hiustyylistä lähtien.

EIMI-hiustenmuotoilusarja on saatavilla kaikissa Wella Professionals -kampaamoissa ja EIMI Root Shoot on saatavilla syyskuusta 2015 lähtien. Kysy lisätietoja Wella Professionals -kampaajaltasi.

Suositushinnat ovat 21,90 euroa (200 ml, normaalikoko) ja 11,90 euroa (75 ml, matkakoko).

Wella Professionalsin EIMI -muotoilusarja:

Kun kaipaat hiuksiisi maksimaalista tuuheutta:

• Uutuus! Root Shoot (200 ml ja 75 ml)
  • Dry Me (180 ml ja 65 ml)
  • Sugar Lift
  • Boost Bounce
  • Perfect Setting
  • Body Crafter
  • Natural Volume Mousse
  • Extra Volume Mousse (300 ml ja 75 ml)

Kun kaipaat hiuksiisi ekstrakiitoa ja glamouria:

• Glam Mist