Etusivu » Tiedotteet » Lifestyle » SUOMEN POLKUPYÖRÄT UKKU KTMPOLKUPYÖRIEN MAAHANTUOJAKSI

SUOMEN POLKUPYÖRÄT UKKU KTMPOLKUPYÖRIEN MAAHANTUOJAKSI

Julkaistu: 23.11.2012 klo 10:45
Julkaisija: OSG Viestintä Oy

Helkaman polkupyöräliiketoimintaan kuuluva Suomen Polkupyörätukku Oy alkaa maahantuoda itävaltalaisia KTM-merkkisiä polkupyöriä.

Suomen Polkupyörätukku on sopinut itävaltalaisen KTM Fahrrad GmbH:n kanssa KTM-merkkisten, laadukkaiden pyörien maahantuonnin aloittamisesta. Vuoden 2013 ensivaiheen valikoima tulee koostumaan lähinnä korkeatasoisista maasto- ja maantiepyöristä

Suomen Polkupyörätukku saa näin omaan jakeluunsa uuden, vahvan ja kansainvälisen sekä voimakkaassa kasvussa olevan polkupyörämerkin.

– KTM:n polkupyörät ovat hyvä lisä myymiemme Insera-, Corratec- ja Helkamapolkupyörien valikoimiin, sanoo Suomen Polkupyörätukku Oy:n toimitusjohtaja Jari Elamo.

– Merkki KTM on jo valmiiksi erittäin tunnettu sekä moottoriurheilupuolelta että polkupyöristään ja uskon, että KTM:n polkupyörille löytyy voimakasta kysyntää myös Suomessa.

KTM Fahrrad GmbH on Mattighofenissa, Itävallassa sijaitseva polkupyöräalan yritys, joka myy vuosittain lähes 270 000 polkupyörää.

SUOMEN POLKUPYÖRÄT UKKU OY

toimitusjohtaja Jari Elamo

p. 040 767 2538,

jari.elamo@sppt.fi

Suomen Polkupyörätukku on vuonna 1994 perustettu maamme suurin polkupyöräalan erikoisliikeketju. Laajentuvaan myymäläverkostoon kuuluu 19 liikettä, jotka palvelevat etelästä pohjoiseen, läpi Suomen. Polkupyörävalikoima koostuu laatumerkeistä, joista esimerkiksi kotimaisen suunnittelun ja designin omaava INSERA on niittänyt testimenestystä vuosittain hinta- / laatusuhteen ykkösmerkkinä. Saksalainen CORRATEC taas tarjoaa keskieurooppalaisen tunnetun ja laajasti arvostetun merkkivaihtoehdon maasto-, retki- ja kilpapyörien osastolle. Lisäksi valikoimaan kuuluvat HELKAMA-pyörät.

Suomen Polkupyörätukku Oy kuuluu Helkama Emotor -konserniin. Perustettu 19.1.1994. Liikevaihto 12 milj. euroa. Vähittäismyyntiä, postimyyntiä ja B2B-myyntiä. Myynti n. 35 000 polkupyörää vuodessa.