Etusivu » Tiedotteet » Lifestyle » Suomalaiset inspiroituivat suunnittelemaan leikkisiä kuoseja

Lotus Pehmopaperit

Suomalaiset inspiroituivat suunnittelemaan leikkisiä kuoseja

Julkaistu: 11.04.2016 klo 11:48
Julkaisija: Lotus Pehmopaperit

Suomalaisten suunnittelemissa talouspyyhekuosiehdotuksissa huokuu leikkisyys. Lotuksen järjestämän Emilia Design -suunnittelukilpailun tuomaristo valitsi tuhansien kilpailuehdotuksen joukosta kymmenen suunnittelutyötä yleisöäänestykseen. Voittajakuosi painetaan syksyllä Lotus Emilia Design -talouspyyhkeeseen.

Arkea piristävät iloiset värit, herkuttelu ja yhdessä oleminen. Lotus Emilia Design -suunnittelukilpailun finaaliäänestykseen yltäneet työt inspiroituivat kodista, maukkaista herkuista ja arjen juhlasta.  Kuosit ovat esillä äänestyssivulla ja niitä voi käydä myös ihailemassa ja äänestämässä pop up -galleriassa, joka on avoinna Helsingin kauppakeskus Kampissa 3.–7.5.

”Tänä vuonna saimme noin 3 000 kuosiehdotusta ja olimme erityisen ilahtuneita kuosien korkeasta tasosta”, kertoo Lotuksen markkinointipäällikkö Heidi Toivola.

Voittajakuosi julkistetaan toukokuun 31. päivä, ja uusi Lotus Emilia Design -voittajakuosi saapuu kauppoihin elokuussa 2016. Kuluttajat ympäri Suomen antoivat tuhansia ehdotuksia talouspyyhkeen uudeksi kuosiksi Lotuksen järjestämässä Lotus Emilia Design -suunnittelukilpailussa.

Suunnittelukilpailun tuomaristossa olivat mukana: kokki ja ruokastailaaja Meri-Tuuli Lindström, Sisustusarkkitehti Mikko Vesanen, tekstiilisuunnittelija Matleena Issakainen, suositun Lisbet e. -sisustus ja lifestyleblogin Liisa Rintaniemi sekä Lotuksen markkinointipäällikkö Heidi Toivola.

Lotus Emilia Design -suunnittelukilpailu käynnistyi tammikuussa. Kilpailun voittajan suunnittelema kuosi painetaan miljooniin talouspaperiarkkeihin. Lisäksi voittaja saa 1 000 euron arvoisen lahjakortin Finnish Design Shop -kauppaan. Kilpailun finaalitöitä voi äänestää 13.5. saakka osoitteessa: www.emiliadesign.fi. Lotus on järjestänyt suosittua talouspyyhkeen suunnittelukilpailua vuodesta 2012 lähtien. Kilpailun tarkoituksena on haastaa suomalaiset suunnittelemaan ja äänestämään Lotus Emilia Design -talouspyyhkeelle uusi kuosi. Viime vuonna kilpailun voitti Anniina Ylitalon suunnittelema Sinisulka-kuosi.

Kilpailutyöt ovat esillä kilpailusivustolla osoitteessa www.emiliadesign.fi

Lisätiedot:

Heidi Toivola, Markkinointipäällikkö
Oy SCA Hygiene Products Ab
heidi.toivola@sca.com

Lisätiedot ja kuvat:

Susanna Nipuli
Hill and Knowlton Finland Oy
susanna.nipuli@hkstrategies.fi

Lotus
Lotus-tuotemerkki on pehmopapereiden markkinajohtaja Suomessa. Suomen markkinoiden laadukkaat Lotus-tuotteet valmistetaan pääasiassa Nokian tehtaalla, jolla on pitkät perinteet laadukkaan paperin tuotannossa. Kaikilla Suomessa valmistetuilla Lotus-tuotteilla on avainlippu, josta tunnistaa tuotteen kotimaisuuden.