Etusivu » Tiedotteet » Lifestyle » Summer in the City –mallisto tuo kesän kotiin

IKEA Oy

Summer in the City –mallisto tuo kesän kotiin

Julkaistu: 13.01.2015 klo 11:00
Julkaisija: IKEA Oy

Niin ihanaa kuin paratiisirannalla makoilu onkin, lämmöstä, valosta ja vihreydestä voi nauttia myös kotona. Aivan pian IKEA-tavaratalot täyttyvät ihanista kesätuotteista: Summer in the City –malliston laadukkaiden ja edullisten kalusteiden, tekstiilien, kasvitarvikkeiden ja valaisinten avulla kesäkeidas on helppo rakentaa minne tahansa. Kun laittaa luovuuden peliin, luonnon elinvoimasta voi nauttia niin parvekkeella, puistossa, puutarhakeinussa kuin kattoterassillakin. Ota siis kengät jalasta, sujauta aurinkolasit silmille ja virittäydy kesätunnelmaan. Summer in the City –mallisto tulee myyntiin IKEA-tavarataloihin 1.2.

Painokelpoiset kuvat mallistosta: pr.finland@ikea.com

Aurinkoisin terveisin,

Heidi ja Veera

IKEA Viestintä