Etusivu » Tiedotteet » Lifestyle » Siisti enemmän, siivoa vähemmän – Serla-uutuus kannustaa nopeaan arkisiivoukseen

Serla

Julkaistu: 14.08.2014 klo 14:00
Julkaisija: Serla

Siisti ja puhdas koti on ihana, mutta viikoittaisen siivouspäivän lähestyessä usein muisto vain. Serla tuo tänä syksynä kauppoihin uuden siivoustuotteen, joka helpottaa ja nopeuttaa jokapäiväistä ylläpitosiivousta. Sen avulla siivoaminen on niin helppoa, ettet edes huomaa siivoavasi.

Serla Kostea SiivousliinaSanonnan mukaan järjestys ei pysy tekemällä vaan pitämällä. Sama viisaus pätee siisteyteen: kun kodin siisteyttä ylläpitää joka päivä pienellä siistimisellä, isoa sotkua ja sen vaatimaa uuvuttavaa siivousprojektia ei pääse syntymään. Puhtaasta kodista saa näin myös nauttia pidempään.

Uusi Serla Kostea Siivousliina on suunniteltu viikkosiivousten välillä tapahtuvaan nopeaan siistimiseen. Se sopii niin tahrojen putsaamiseen, pölyn pyyhkimiseen, pintojen kiillottamiseen kuin keittiön ja wc:n pikakohennukseen. Siivousliinaa voi käyttää kaikille pinnoille, jotka kestävät kostealla pyyhkimistä. Toisin kuin tavallinen rätti, Serla Kostea Siivousliina ei jätä pyyhkimäjälkiä peileihin tai rosteripintoihin.

Keittiö ja kylpyhuone ovat ilmiselviä siistimiskohteita, mutta siivousliina kannustaa säännölliseen pikkusiivoukseen myös siellä, missä tavanomaiset siivousvälineet tai vesihana eivät ole käden ulottuvilla. Paketillinen Serla Kosteita Siivousliinoja on kätevä esimerkiksi autossa, veneellä, olohuoneessa, eteisessä tai lastenhuoneessa.

Tuore Serla Kostea Siivousliina on aina raikas ja hygieeninen. Siivousliinat on helppo napata käyttöön yksi kerrallaan uudelleensuljettavasta pakkauksesta, joka myös säilyttää hyvin jäljelle jäävien liinojen kosteuden. Selluloosasta valmistetut liinat voi hävittää käytön jälkeen hyvällä omatunnolla, sillä ne ovat kompostoituvia.

Serla SiivouspaperiSerlan siivoustuotteiden sarjaan kuuluu myös rullassa myytävä Serla Siivouspaperi. Se on kolminkertainen, vahva paperi, joka on nukkaamaton ja erittäin luja myös kostuessaan. Reilun kokoisella arkilla on helppo pyyhkiä, kuivata ja kiillottaa esimerkiksi peilit, ikkunat ja muut kodin lasipinnat. Serla Siivouspaperi on valmistettu 100 % selluloosasta, ja käytetyt arkit voi heittää biojätteeseen.

Top 5 siistimiskohteet kotona:

1. Keittiö
    Keittiössä vietetään arkisin paljon aikaa, ja se näkyy myös syntyvän sotkun määrässä. Sipaise esimerkiksi tasot, ovet, pienkoneet, liesituuletin tai tiskikoneen luukku päivittäin puhtaiksi Serla Kostealla Siivousliinalla.
  2. Ruokatila
    Jokainen lasten kanssa elänyt tietää, miltä tuntuu jynssätä kuivahtanutta puuroa pöydästä, lattiasta, tuolista, seinästä… Säästä hermoja ja hauiksia siistimällä pienten ja miksei vähän isompienkin ruokailijoiden aikaansaamat roiskeet ja tahmat Serla Kostealla Siivousliinalla heti tuoreeltaan.
  3. Kylpyhuone
    Kiiltävät, tahrattomat hanat ja peilit tekevät koko kylppärin siistimmän tuntuiseksi, pienellä vaivalla. Pyyhkäise ne puhtaiksi Serla Kostealla Siivousliinalla vaikka joka päivä. Samalla onnistuu myös käsienpesualtaan ja wc-istuimen pikasiivous – ja lopuksi voit nakata liinan hygieenisesti biojätteeseen.
  4. Eteinen
    Lasten sormenjäljet, sateenvarjon vesiroiskeet tai lemmikkien nenien jättämät tahrat eivät ole kivoin mahdollinen tervetulotoivotus eteisen peilissä. Pidä paketillinen Serla Kosteita Siivousliinoja eteisen kaapissa ja pyyhkäise aina tarvittaessa pinnat puhtaiksi. Toimii myös pienten käsien ja nenien tahrimille ikkunoille!
  5. Olohuone
    Hyllyille ja tv-tasolle ehtii monesti kertyä silmää häiritsevä pölykerros jo ennen seuraavaa siivouspäivää. Serla Kostea Siivousliina sopii kaikille kevyttä kosteutta kestäville pinnoille. Sillä siivoat sukkelasti myös telkkarin ääressä nautitun aterian sotkut tai lasin sohvapöytään jättämän renkaan. Kun säilytät siivousliinapakkausta vaikka sohvapöydän laatikossa, pääset nopeasti siistimisajatuksesta tekoihin.

Serlan siivoustuotteet ovat myynnissä hyvin varustelluissa ruokakaupoissa elokuusta alkaen.

Tuotetiedot:
Serla Kostea Siivousliina, 30 kpl pakkaus, hinta n. 2,90 e
Serla Siivouspaperi, 2 rullan pakkaus, hinta n. 4,50 e

Tuotenäytteet ja kuvapyynnöt:
Riikka Nuutinen, viestintätoimisto Drum, riikka.nuutinen@drum.fi, p. 040 766 4065

Lisätiedot:
Mia Ropponen, brand director, Metsä Tissue Oyj, mia.ropponen@metsagroup.com, p. 0400 957 420

www.facebook.com/serlaorava
www.serla.fi

Ympäristöystävälliset Serla-tuotteet tekevät arjesta paremman. Tuoteperheeseen kuuluu wc-papereita, talouspapereita, siivouspapereita, nenäliinoja, käsipyyhkeitä ja laudeliinoja. Osoituksena ympäristöystävällisyydestä monille Serlan tuotteille on myönnetty pohjoismainen ympäristömerkki, Joutsenmerkki. Lisäksi Mäntän tehtaalla valmistettavilla Serla-tuotteilla on Avainlippu-merkki. Serlaa myydään Suomessa, Pohjoismaissa ja Baltiassa.

Metsä Tissue tuo korkealaatuisilla pehmo- ja ruoanlaittopapereillaan mukavuutta kuluttajien, loppukäyttäjien ja asiakkaiden jokaiseen päivään. Se on Euroopan johtava koti- ja suurtalouksien pehmopaperituotteiden toimittaja ja maailman johtava ruoanlaittopapereiden toimittaja. Sen päätuotemerkit ovat Lambi, Serla, Mola, Tento, Katrin ja SAGA. Metsä Tissuella on tuotantoa kuudessa maassa, sen liikevaihto vuonna 2013 oli 1,0 miljardia euroa ja se työllistää noin 2 800 henkilöä. Metsä Tissue on osa Metsä Groupia. www.metsatissue.com