Etusivu » Tiedotteet » Lifestyle » Sebastian Professional esittelee Stylbrid 9:n – monikäyttöisen hybrid-hiusmuotoilutuotteen

Sebastian Professional

Julkaistu: 27.03.2015 klo 11:28
Julkaisija: Sebastian Professional

Tinkimättömistä hiustyyleistä tuttu Sebastian Professional esittelee uuden, kevyen ja monikäyttöisen hybrid-muotoilutuotteen STYLBRID 9:n, jonka avulla on mahdollista luoda mikä tahansa rohkea hiustyyli.

STYLBRID 9 on uusin tulokas Sebastian Professionalin FLOW-tuoteperheessä, joka tarjoaa tuotteita, jotka ovat samalla hoitavia ja hiuksia muotoilevia. Ensimmäisenä lanseerattiin Potion 9, sen jälkeen Potion 9 Lite ja nyt viimeisenä STYLBRID 9. Kahdessa ensimmäisessä tuotteessa korostuvat erityisesti hoitavat ominaisuudet, kun taas STYLBRID 9 on ensisijaisesti hoitavilla ominaisuuksilla varustettu muotoilutuote.

STYLBRID 9 antaa hiuksille rakennetta, UV- ja lämpösuojan, helpottaa hiusten muotoilua föönauksen aikana ja tuntuu hiuksissa kevyeltä. Tuotteella voidaan luoda hyvin erilaisia ilmeitä: luonnollista kiiltoa hehkuvia sileitä kampauksia tai kestäviä ja erottuvia kiharoita.

“Voit käyttää STYLBRID 9:ä hyvin monella eri tavalla, kosteisiin tai kuiviin hiuksiin. Se ei koskaan pilaa kampausta, ainoastaan parantaa sitä”, kertoo Shay Dempsey, Sebastianin globaali taiteellinen johtaja. “Sitä on myös hyvin helppoa levittää hiuksiin tarkan mikrovaahtosuihkeen ansiosta, joten voit helposti korostaa myös yksittäisiä hiusosioita. Suihkuta vain tuotetta viimeistelyksi kuiviin hiuksiin ja olet valmis.”

Hiuksiin saadaan rakennetta ja ilmavuutta, kun tuotetta suihkutetaan kosteisiin hiuksiin ja annetaan hiusten ilmakuivua. Föönaamalla puolestaan kampaukseen saadaan luonnollinen kiilto ja pito. STYLBRID 9:ää voidaan suihkuttaa myös kuiviin hiuksiin milloin vain kampausta kohentamaan.

STYLBRID 9 on myynnissä Sebastian Professional -tuotteita myyvissä kampaamoissa.

Tuotetiedot ja suositushinnat:
Normaalikoko, 200ml (37,50 €)
Matkakoko, 50 ml (15,50 €)

Lisätietoja, kuva- ja näytepyynnöt:
Elena Pallaskivi
Hill+Knowlton