Etusivu » Tiedotteet » Lifestyle » Sassoon Professionalin kevät/kesä 2015 Umbra -kokoelma

Sassoon Professional

Sassoon Professionalin kevät/kesä 2015 Umbra -kokoelma

Julkaistu: 11.02.2015 klo 13:31
Julkaisija: Sassoon Professional

Sassoonin kevät/kesä 2015 Umbra -kokoelman  inspiraation lähteenä on surrealistinen taide. Uudet, elegantit hiustyylit ovat täydellinen osoitus Sassoonin taiteellisesta asiantuntemuksesta uniikkien, kantajalleen sopivien leikkausten ja unenomaisten värien luomisessa.

Umbra-kokoelma saa innoituksensa surrealistisesta taiteesta, joka ravistelee tavanomaisuutta. Sassoonilla tämä ilmenee uniikkien värien ja leikkauksien yhdistämisenä kauniiden ja yksilöllisten hiustyylien luomiseksi. Uudessa kokoelmassa Sassoonin taiteellinen näkemys tulee esiin varjojen ja perspektiivien leikittelyssä, yllätyksellisissä leikkauksissa sekä hienovaraisesti tummasta vaaleaan ja takaisin liukuvissa väreissä.

Tämän kauden hiusvärit on erinomainen esimerkki Sassoon Professional Chromatology -väripaletin äärettömistä sekoitusmahdollisuuksista. Uskottavat värit tekevät oikeutta leikkauksille. Kokoelmassa käytetyt leikkaustekniikat tuovat puolestaan hienovaraisen, surrealistisen vaikutteen klassisiin Sassoon-leikkauksiin. Hiusten leikkaaminen porrastetusti ja kerroksittain tuo hiuksiin pyöreyttä, tuuheutta ja liikettä.

”Sassoon on ollut väritrendien edelläkävijä aina 60-luvun yksivärisistä linjoista 70- ja 80-lukujen kokeellisiin tekniikoihin ja 90- ja 2000-lukujen luonnollisen tyylin vuosikymmeniin. Tiimimme jatkaa tätä perintöä myös tänä päivänä luomalla ylellisiä, moderneja ja uskottavia värejä huipputason Sassoon-väripaletilla”, sanoo Mark Hayes, Sassoonin kansainvälinen luova johtaja.

Umbran ainutlaatuisia hiustyylejä korostaa entisestään uusi Sassoon Prestige Colour Service elihenkilökohtaisesti räätälöity väripalvelupaketti. Sen avulla varmistetaan, että jokaisen asiakkaan hiusväri on kiiltävä ja pitkäkestoinen. Väripalvelupakettiin kuuluu kolme osaa, jotta upea väri loistaa pitkään: jokaiselle asiakkaalle valittu yksilöllinen hiusväri, kampaamohoito värin suojaamiseksi ja korostamiseksi sekä mukaan otettava tuotesetti, johon kuuluvat Illuminating Clean -shampoo ja Illuminating Condition -hoitoaine.

Sassoon Umbra Collection

Elena Pallaskivi