Etusivu » Tiedotteet » Lifestyle » Oysho avaa verkkokauppansa Suomeen

Oysho avaa verkkokauppansa Suomeen

Julkaistu: 24.03.2016 klo 11:01
Julkaisija: Hill+Knowlton Strategies

Inditex-yhtymään kuuluva Oysho-vaatemerkki on voimistamassa kansainvälistä laajentumistaan ja avaa verkkokauppansa kaikissa Euroopan unionin maissa.

OYSHO.COM-verkkokaupan avaaminen Suomeen on osa tuotemerkin kansainvälistä laajentumista. Samalla verkkokauppa on saanut uuden ilmeen.

Oysho-vaatemerkin valikoimiin kuuluvat muodikkaat naisten alus- ja yöasut, urheilu- ja uima-asut, asusteet sekä jalkineet. Vuonna 2001 perustettu Oysho on osa Inditex-yhtiötä, jonka merkkeihin kuuluvat myös Zara, Zara Home, Massimo Dutti, Pull&Bear, Bershka, Stradivarius ja Uterqüe. Oysho-vaatekejulla on yhteensä 605 myymälää 44 maassa.

Uusien verkkokauppojen avaamisen myötä Oysho laajentaa markkina-alueensa nykyisestä 23 maasta yhteensä 32 maahan. Verkkokauppoja avataan vuoden 2016 ensimmäisen neljänneksen aikana niissä Euroopan unionin maissa, joissa Oysho.com ei vielä toimi.

Suomen kanssa yhtäaikaisesti verkkokauppa on avattu Unkarissa ja Bulgariassa. Laajentumisen kolmannessa ja viimeisessä vaiheessa verkkokauppa tullaan avaamaan Liettuassa, Latviassa, Virossa, Sloveniassa, Kyproksella ja Maltalla.

Uusi ilme OYSHO.COM:lle

Uuden visuaalisen ilmeen ja muotoilun myötä OYSHO.COM-verkkokaupassa vallitsee sama tunnelma kuin Oyshon kivijalkamyymälöissä.

Päivitetyssä verkkokaupassa on paljon uusia ominaisuuksia:

• Intuitiivinen, dynaaminen ja horisontaalinen selailuformaatti parantaa käyttäjäkokemusta.
  • Toiseksi uudistunut sivusto tarjoaa sekä informatiivista että toimituksellista sisältöä, kuten esimerkiksi alusasujen valintaoppaan, josta saa helposti yksityiskohtaisia ja visuaalisia vinkkejä erilaisista alusasutyyleistä.
  • Lisäksi uusimmat kampanja- ja mallistokuvat saavat päivitetyssä muodossaan enemmän näkyvyyttä.
  • Kuvien viereiset linkit ohjaavat käyttäjän kätevästi kyseessä olevan malliston tuotteisiin ja tuotetietoihin.
  • Uuden verkkosivuston sivupalkissa on valikko, joka esittelee selkeästi Oyshon tuoteryhmät: alusasut, yöasut, urheiluasut, uima-asut, asusteet ja jalkineet. Valikosta näkee myös selkeästi eri kategorioiden tuotteet.

Uudistetun OYSHO.COM-verkkokaupan tavoitteena on tarjota intuitiivisempi ja dynaamisempi verkkosivusto, jonka laadukas visuaalinen sisältö tekee siitä myös käyttäjäystävällisen.

Kevät/kesä 2016 -mallisto

Oyshon kevät/kesä 2016 -mallisto esittelee kolme tarinaa toisiinsa liittyvistä luonnonelementeistä: Salt, Sun ja Sand. Malliston ensimmäinen osa, Salt, on suolaisen meren inspiroima. Valkoiset ja kristalliset sävyt ovat kontrastina maanläheisille väreille. Toinen osa, Sun, on kesäisen iltapäiväauringon inspiroima. Uima- ja ranta-asuissa on lämpimiä punaisen ja ruskean sävyjä sekä paisley-kuviointia.

Liitteenä lisää tietoa kahdesta ensimmäisestä osasta, sekä videot ja kuvat inspiraatioksi. Kolmas osa Sand julkaistaan lähiaikoina.

Kuvat osa 1 – Salt, latauslinkki: https://filesharing.inditex.com/filesharing/ficheros/downloadFile?pFich=5al87g4UGcjqz44Kng4rbg5xK1WEmumgAhTdK0MGxi4FTjaKOlpAjfFqAWR6%2FCo8rTxxQ7oJ%2FCPZ%2FEQdvo6QnGj8D%2B2X2zll
Video - Salt:  https://www.youtube.com/watch?v=y3_2JFi0GYw

Kuvat osa 2 – Sun, latauslinkki:  https://filesharing.inditex.com/filesharing/ficheros/downloadFile?pFich=zb24jWC0o6B03UNjdjejh3tKwOorCZYvBD1h%2BrgzFwj%2FZLseXRpp1G%2FrV8pKYkUNMMTgdNcyTUjjdQzlk%2BpN84KKGkJIr7cE
Video - Sun: https://www.youtube.com/watch?v=CSiNUH4NcO0

Tietoa Oyshosta

Vuonna 2001 perustettu Oysho-tuotemerkki on osa Inditex-yhtymää. Oyshon huolella valitut mallistot tarjoavat muodikkaita vaatteita naisille. Tuoteryhmiin kuuluvat alus- ja yöasut, urheilu- ja uima-asut, asusteet ja jalkineet. Oysho on vahvasti mukana myös taide- ja kulttuurimaailmassa, mistä osoituksena ovat Oysho-galleriat ja ensimmäiset Oysho Jazz You -festivaalit.

Oysholla on maailmanlaajuisesti yhteensä 605 myymälää 44 maassa. Oyshon verkkokauppa toimii osoitteessa www.oysho.com. Vuoden 2016 ensimmäisen puoliskon jälkeen verkkokauppa toimii yhteensä 32 maassa. Viimeaikaiset verkkokaupan avajaiset Euroopassa, Afrikassa, Amerikassa ja Aasiassa ovat osa Oyshon kansainvälistä kaupallista laajentumista.

Lisätiedot:
oysho.com tai inditex.com
Hill+Knowlton Strategies, Anu Toivanen, Puh. 050 3523283, anu.toivanen@hkstrategies.fi