Etusivu » Tiedotteet » Lifestyle » Oulun kauppatorilla donkataan ja tanssitaan hyväntekeväisyyden merkeissä keskiviikkona 18.7.

ONMKY edustuskoripallo

Julkaistu: 03.07.2012 klo 09:45
Julkaisija: ONMKY edustuskoripallo

Keskiviikkona 18. heinäkuuta ONMKY:n koripalloilijat järjestävät koko päivän kestävän Pelataan hyvää -katukoriksen hyväntekeväisyysturnauksen. Päivän aikana kilpaillaan katukoriksessa miesten pro- ja kunto-sarjassa, naisten sarjassa sekä firmasarjassa. Oulun Lasten ja Nuorten Katutanssin Kannatusyhdistyksen puolesta tapahtumassa nähdään lasten ja nuorten katutanssiesityksiä. Tapahtuman deejiit virittävät tapahtumaan oikeanlaista tunnelmaa. Tapahtuman juontaa Tuukka Myllymäki.

Ynnin edustuskoripalloilijat haastavat turnaukseen vieraaksi kutsutut hallitsevat Suomen mestarit Nilan Bisons joukkueen pelaajat. Tapahtuman aikana Korisliigan kiertopalkinto Pantteri-patsas on nähtävissä Bar Cafe Keltaisessa aitassa.

Hyväntekeväisyysturnauksen tarkoituksena on kerätä varoja lasten ja nuorten hyvinvoinnin edistämiseen. Hyväntekeväisyyden kohteena on Oulun ensi- ja turvakoti ry. Tapahtuma on ensimmäinen vastaavassa mittakaavassa Pohjois-Suomessa järjestetty katukoriksen hyväntekeväisyysturnaus.

Tapahtuman Facebook sivu: http://www.facebook.com/events/397097473659479/

Ynni - ONMKY edustuskoripallo: http://www.ynni.fi/

Haastattelut ja tiedustelut:

Tapahtuman vastaava turnauksen ja Ynnin koripallon puolesta

Juho Teppo 041 433 8346

juho.teppo@ynni.fi