Etusivu » Tiedotteet » Lifestyle » OlutHuoneiden helmikuun hanaolut: Huna Red – Hibiscus Ale 4,2 %

HOK-Elanto

OlutHuoneiden helmikuun hanaolut: Huna Red – Hibiscus Ale 4,2 %

Julkaistu: 01.02.2013 klo 02:00
Julkaisija: HOK-Elanto

OlutHuoneisiin kannattaa suunnata helmikuussa, sillä kuukauden hanaoluena tarjotaan uuden englantilaisen pienpanimon, Sunny Republicin, punertava ja teehibiskuksella maustettu ale.

OlutHuoneiden helmikuun kuukauden hanaolut tulee Sunny Rebublic -panimolta ja tuo uudenlaisen juomakokemuksen oluenystävien ulottuville. Huna Red – Hibiscus Alessa on käytetty ensimmäistä kertaa maailmassa panimon toimesta hibiskus-kukkia oluen valmistusprosessissa. Niitä hyödyntämällä on korostettu entisestään oluen punaista sävyä, joka on peräisin ainesosina olevista münchener- ja suklaamaltaista.

Huna Red – Hibiscus Alen mallaspohja on monimuotoinen ja myös humaloinnissa on käytetty useita eri laatuja: amerikkalaisia Cascadea ja Willamettea,  ja englantilaista Bramling Crossia. Humalointi tuo vivahteikkaaseen olueen hienostuneita sitruksen ja mustaherukan aromeita.

Huna Red – Hibiscus Ale on tarjolla helmikuun ajan HOK-Elannon OlutHuoneissa 0,5 litran tuopeissa asiakasomistajahintaan 7,20 €. Hinta ilman S-Etukorttia on 7,90 €.

HOK-Elannon OlutHuoneet: Amsterdam, Angleterre, Hádanka, Hostina, Joutsen, Kaisla, Kitty´s Public House, Kuikka, Milenka, Pošeidon, Rotterdam, Sailor´s, William K (Annankatu, Kurvi, Sello, Mannerheimintie, Tennispalatsi).

Osoitteet ja lisätiedot HOK-Elannon OlutHuoneista: www.oluthuone.fi

Lisätietoa:

Taisto Hännikäinen

ryhmäpäällikkö
OlutHuoneet
HOK-Elanto
sähköposti: taisto.hannikainen@sok.fi

HOK-Elanto on S-ryhmän suurin alueosuuskauppa, jonka omistavat sen 560 000 asiakasomistajaa. Vuosittainen liikevaihto on lähes 1,8 mrd. euroa, ja yritys työllistää yli 6 000 henkilöä. HOK-Elanto palvelee pääkaupunkiseudulla noin 300 toimipaikassa ja on päivittäistavarakaupan markkinajohtaja. Lisäksi HOK-Elanto on Pohjoismaiden suurimpia ravintola-alan toimijoita. hok-elanto.fi