Etusivu » Tiedotteet » Lifestyle » Muurame laajentaa mallistoansa ruokapöytiin

Muurame laajentaa mallistoansa ruokapöytiin

Julkaistu: 08.09.2015 klo 08:15
Julkaisija: Muurame Oy

Muuramen uusi VIISTO-pöytämallisto julkistetaan Habitare-messuilla 9-13.9.2015. Pirkko Stenrosin suunnittelemista modulaarisista säilytyskalusteista, työpöydistä ja lasten kalusteista tunnettu perheyhtiö on kehittänyt uuden pöytäkonseptin, joka laajentaa ja täydentää Muurame-mallistoa merkittävällä tavalla.

Yksi pöytä – 12 kpl variaatioita. Yhdestä VIISTO-ruokapöydästä on tarjolla niinkin paljon kuin 12 kpl eri materiaalivaihtoehtoja. Tämä on mahdollista modulaarisessa pöytärakenteessa, joka koostuu kolmesta keskenään yhteensopivasta komponentista: jalat, aisat ja kansi. Jalat ovat joko valkoiseksi tai kuparinväriseksi maalattua terästä. Jalkojen holkkeihin kiinnittyvä aisa on joko massiivitammea tai valkoiseksi maalattua koivua. Ainoastaan 9 mm paksu kansi on saatavana valkoisena, tammiviilutettuna tai kirkkaassa lasissa. (kuvat RP1501, RP1502, RP1503, RP1504)
Mitta- ja hintatiedot, ks. liite VIISTO-hinnasto.

Kevyt ja yksinkertainen, kuitenkin eri tyyleihin sopeutuva. Monipuolisen materiaalivalikoiman ja minimalistisen muotoilun etuna on se, että pöytää voi käyttää hyvinkin erilaisten tuolien kanssa. Lisäksi VIISTO-ruokapöydät soveltuvat erinomaisesti Muurame-säilytyskalusteiden yhteyteen. Samaan ruokailutilaan on suunniteltu käytettäväksi vuoden 2015 aikana lanseerattuja korkeilla viistojaloilla seisovia Mup-senkkejä. (kuvat TA1505, TA1510).

Vuoden 2015 Muurame-uutuudet esitellään Habitare-messuilla 9-13.9 osastolla Ahead 7n40. Lisäksi uusiin Muurame-kalusteisiin voi tutustua Jätkäsaaressa Helsinki Design Weekin Muotoilumakasiinissa 9-12.9. Tervetuloa!

Lisätiedot:

Myynti- ja markkinointijohtaja Jan Eklund, p. 050 4093 509, jan.eklund@muurame.com

Muurame

Jokainen Muurame-tuote, niin uusi kuin vanhakin, noudattaa 50-luvulla kehitettyä mittajärjestelmää. Muurame-malliston suunnittelusta vastaa modulaarisen muotoilun edelläkävijä, sisustusarkkitehti ja professori Pirkko Stenros. Muurame-säilytyskalusteet koostuvat keskenään yhteensopivista elementeistä, joita voi täydentää tarpeen mukaan. Design-klassikoiksi muodostuneet Kaksonen- ja Kolmonen-laatikostot ovat olleet tuotannossa aina 50-luvulta lähtien. Muurame-kalusteet valmistetaan Suomessa ja myydään valtuutetuilla jälleenmyyjillä.

www.muurame.com